Valborgsmässoafton med Tobagodrömmar

och det är Mariana som har namnsdag och Kungen fyller år! Mycket att fira denna dag! Jag firar ingenting!

Jag hoppas alla får en fin o lugn kväll vid brasorna...utan alltför många smällare! Jag tycker inte alls om sådana!

Jag blev sittandes här vid datorn och drömde mej tillbaka till mitt eget paradis TOBAGO!

94943-1589
Jag skulle vilja sitta här på balkongen , kanske med en god drink  och prata med fåglarna. .
94943-1592
dom blåa vackra.

94943-1587
Och äta goda solvarma frukter. Jag älskar ananas o melon!

94943-1595
Eller kanske plocka mango direkt från träden.

94943-1591
Kanske sitta i skuggan under ett vackert träd o bara vara!

94943-1594
Mina semesterfötter som var så här bruna (och som bleknat nu) skulle njuta i fulla drag... men snart får dom komma ut i det fria igen!

94943-1588
Bada i lugna vatten

94943-1592
eller i fartiga vågor.

94943-1593

94943-1596
Eller se solen gå ned över havet!

Det var vad jag satt och drömde om denna valborgskväll!

Kramar till er alla från mej / Gunvor!


Foto:Gunvor sista April 2008

Kommentarer:

1 Pialotta:

Ljuvlig resa du tog mig på.. Förstår du längtar dit igen.
Nej du, smällare är inget för mig heller.
Ha en trivsam tid framöver, snart är 1 Maj ett minne blott oxså.. tiden springer på så fort.
Kramar

2 Mumin53:

Ja det förstår jag mycket väl att du längtar tillbaka:)) Vilka tjusiga fötter du har då......riktigt dansanta ser dem ut:) Kram på dig! Mumin

3 Gunvor:

Pialotta..jag har så mycket bilder från resan, men jag får väl ha dom för mej själv. Folk kanske tröttnar på att se mina resbilder.
Jaa du, nu är denna första maj slut!Det går undan!

4 Gunvor:

Mumin.. visst längtar jag tillbaka, men nu har man ju sommaren här hemma att se fram emot! Mina dansfötter som får stå ut med så mycket! Snart kan man gå barfota! Härligt!

5 Ingegerd:

Skönt att få drömma sig bort! Du har verkligen hittat Ditt paradis märker jag. Sköt om fötterna, de är de enda paret!

6 Ninni:

Dina underbara bilder som får mig att längta bort..wow vilka bruna fötter, mina blir också väldigt bruna, men nu vill dom ha sol...

brylepudding á la Ekströms..lätt som en plätt och supergott!
Kram

7 Ninni:

Har ni sol idag så du kan bättra på färgen på fötterna??

Vi har regn, så trist!

8 Malena:

Tack för besöket och kommentaren på min tisdagstema-bild. Måste säga att dina bilder också är underbara!! Ha en bra helg!! :)

9 Mumin53:

Ha det gott i kväll Gunvor! Kram Mumin

10 Pensionären från Sörmland.:

Så olika vi är.Jag vill inte resa någonstans. Jag trivs att bara vara hemma. Vackra bilder att titta på ändå från era resor och även dina blombilder. Tog egna frön förra året och väntar på att dom i vårat växthus ska växa sej så stora att dom syns ordentligt ute i lådorna.
Började i februari ändå att så fröna men det går inte lika fort som "hos proffsen" i deras växthus.

11 Mumin53:

Dansar du eller? Kram

12 Paula:

Lite synd att ditt paradis ligger så långt borta...men du har ju ditt andra paradis mycket mer lättillgängligt! Nere på västkusten var det nästan sommar, och jag gladdes åt att vi har allt det framför oss här uppe i Dalarna!
Att sitta vid datorn känns helt meningslöst i dessa dagar, det blir bara korta stunder innan det vackra vårvädret åter kallar!
Kram

13 Ava:

Så härligt att tänka på semester =), vad bruna fötter....kan bara önska sig o bli så brun som du =)

14 Vetlemarlene:

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

Kommentera här: