Fototriss

I Dag är det tävling och jag har inga bra bilder till temat. Typiskt! Jag har fastnat i vattentemat och kan inte få det ur mitt huvud. Så det får bli olika vattenrörelser på mina bilder. Bara en som är purfärsk också. Nu får jag väl bannor av fröken.


Det här är en riktigt vild bild på vatten. Så vill man helst inte att det ska se ut på semestern men vi hade två såna här dagar förra hösten när vi var på Kreta. Då var det Rörelse kan man säga. Usch vilka vågor det var!


Här var det en bild från i våras när det var Rörelse nere vid ån.


Sista Rörelsebilden tog jag i dag i diskhon. Rinnande vatten.

Titta här för att se alla andra bidrag.

Kommentarer:

1 Hasse A:

Morrn.

Jag tycker om den första bilden,mest, "brus i baljan"



ha de bra.

Hasse A

2 Kadermo:

Härliga bilder i alla fall, diskhon ser ju overklig ut.

3 Dahlarna:

Vilka fina rörelsebilder & även med tema vatten. Min favorit blir första bilden. Läckert med de kraftiga vågorna! Kan nästan höra hur det "brusar" när vågorna slår mot stenarna. Ha en skön söndag!

4 Mumin:

Härliga rörelsebilder. Den sista var ju för häftig:) Kram Mumin

5 foto CHIP:

Forsande vatten - fina bilder! Min favorit blir den första för jag kan inte motstå "det öppna" :)

6 Jah Hollis:

Mer beröm än bannor tycker jag du ska ha. Fina bilder alla tre, men den med diskhon är rätt originell tycker jag.

7 Barbro S:

Du har väl jättebra bilder på temat, och den sista blev så läcker.

8 Birgitta:

Mycket bra bilder på temat!

9 marie roxbro:

Oj...gillar första bilden...riktigt maffig...ha det gott

10 Bruno Beige:

Bra tolkningar på temat!

11 Famos/Menageriet:

Jättebra bilder på temat!

Gillade sista bilden bäst, eftersom det var smart tänkt.

Ha det gott!

12 lilalili:

Underbara bilder alla tre! Den första är den jag gillar allra mest!

Ha en riktigt skön söndag! Kramis

13 Amanda:

Härlig rörelse i dina foton, Vattenbruset och den sista bilden är riktigt bra. Jag trodde att de var smält metall som rann. /Amanda

14 Marie Carpe Diem:

Vatten ett av mina favoritmotiv om än väldigt svåårt att fota. Du har fått till det bra och den sista bilden är extra "kryddig" tycker jag.

15 Jack:

Härliga! Nr 1 är otroligt synamisk och blir min favorit!

16 jeanette:

Vackra bilder där ettan är favorit trots att det är trist när det är sån rörelse i havet när man är på semester.

17 Jenny:

Vilken kul diskho ni har, stor. Favoriten blir dock bilden på havet. Havet är fint vatten i ständig rörelse.

18 christina:

Sista bilden blir min absoluta favorit! Läckert!!



/christina

19 annette:

Vattenbilder kan jag aldrig få för mkt av;)

Tycker om alla Dina bilder olika typer av rörelser i vattnet, men den första bilden blir min favoritbild, älskar när vattnet är så där vilt, men bada då vill jag inte;)



annette

20 Lissen susar in!:

Inte alltid lätt att ha eller fånga bilder till trissen. Men jag tycker du lyckades bra. Speciellt den överst mäktiga vattenbruset.

Ha en skön vecka!

21 Photos by Storm:

Jag tycker att du fick ihop bra rörelsebilder. Gillar särskilt den första/Lis

22 ninni:

Jag tyckte det var jättefina trissar! Fina rörelebilder och bra att du förklarade tredje bilden för jag funderade först va det var, tänkte på smält tenn el nåt som liksom "rinner" ner... häftigt! Den blev min favvo!

23 Majsan:

Vatten i rörelse är verkligen något speciellt.. så levande.. så rogivande. Underbara bilder!

24 Lasseivomma:

En fin rörelsetriss, men mest intresserad blev jag av ditt inlägg om fjärilsfödsel. Jätteläckert. Har just börjat fota fjärilar och lärt mig hur svårt det är... Kanonbra

25 Nilla:

Härlig triss. Jag är ju väldigt förtjust i vatten så jag tycker om alla dina bilder, men den första blir min favorit. Kram

26 Susanne:

Den sista bilden ser så overklig ut så den blir min favorit. Ursnygg!

27 NatureFootstep:

havsbilden är klar favorit hos mig. Jag älskar havet.

28 Pialotta:

Inte ska du få bannor av mig i alla fall:-) Vatten är alltid aktuellt.. rörelser finns det gott om for ever and ever:-)) Trevligt.. jag tänkte först, men ändrade färden mot andra rörelser..

Ha de finrmang/Pialotta

29 Ninni/fotografia:

Fina vattenbilder här hos dig också! Jag gillar alla tre men tycker nog allra mest om den sista. Det är så härligt att se att ett så enkelt motiv kan bli så fint!

Jag håller med dig om vågorna, de får ju inte vara för höga. Där vi bodde var det dessutom varningsskyltar för starka strömmar och på vissa håll också badförbud...Det är ju inget kul! Men vattnet var kanonvarmt, säkert +28 minst. Men vi fick gå en bit bort när vi skulle bada i havet, annars fick man nöja sig med poolen.

Må så gott!

Kram Ninni

Kommentera här: