Fototriss..det andra för i år

och idag vill Helena att vi visar frostiga bilder. Jag har letat i arkivet och hittat några där, för här snöar det idag och så är jag förkyld o frusen, så det blir inga nya bilder.


Här är en bild från november. Isen håller på att lägga sej på älven och frosten är så vacker på buskar o träd.


Frostigt gräs från samma ställe


Vägen ner till älven var så här vacker då,  denna  dag i November.

Jag måste passa på att tacka för alla fina kommentarer jag fick förra veckan! Det var rekord för mej! Tack Tack!

Och för att få se fler frostiga bilder så klickar du Här!

Kommentarer:

1 Ninni:

Mmmm vilka fina..men nu är jag trött på frost och kyla, lite värme tack



Ha en skön söndag, kramen

2 Carina:

Den första är riktigt fin .

3 eva b:

Gillar alla bilden, men framför allt den första. Hur du lyckats få två hels skiljda färgskalor i samma bild! Klart spännande!

4 Pialotta:

Ja men visst är de så vackra dina foton.. andra bilden fallar jag som en sten för.. underbar:-)



Jo, jag gav digitalkameran till mig själv i Julklapp;-) Bra att ta med en liten kamera.. även om jag tar med den större emellanåt.. Digitalen tar riktigt bra bilder den oxså.. folmar me.. så det är lite kul:-)

Ha de gott

5 Helena/Bildbloggerian:

Det är så vackert med frost och det är många fina bilder på alla trissbloggar idag och här är det inget undantag! Jag gillar de blå tonerna i den sista bilden!

6 Kerstin:

Oj så fina bilder. Den sista blir min favorit. :)

Ha en fin söndag och krya på dig.

7 Anonym:

Ja du Gunvor, du är en mästare på det där att fotografera och härliga bilder som vanligt:) Kram Mumin

8 princexswe:

Härligt frostiga bilder. Jag röstar på bild två. Fina frostiga strån. Eva

9 helena:

Fina bilder. Men mittenbilden blir min favorit.

10 Sylvia:

När rimfrosten lägrar sig blir det som att vandra i en sagovärld. Så svindlande vackert bara.

11 Rajson:

Rena fröjden och få frossa runt bland alla frostiga foton.

Tvåan och trean slåss om vinsten och vinnaren är.....

Två!Snyggt med det beige-vita mot de mörka stenarna!

12 lilalili:

Fina bilder där jag verkligen gillar din sista!

Ha en skön eftermiddag!

Kramis

13 Fröken Mita:

Fina bilder men bild nr 2 blir det för min del. Ha det gott.

14 Photos by Storm:

Ljuset i din första bild tilltalar mig mycket. Så vacker bild/Lis

15 Znogge:

Bild nummer två blir min favorit hos dig i dag!

16 veronica-ifokus:

Vad fina frostbilder du bjuder på!!

Hm, välja ja 2.an eller 3:an nä kan inte lika fina alla tre =)

17 Mamma Russin:

hej hej.. tvåan blir min favorit..





:)

18 Dahlarna:

Vilka fina foton du visar i din fototriss! Min favorit blir det sista fotot. Läckert med frostiga vissna hundkex! Ha det så bra!

19 Synne:

Hej där.

Måste nog säga att jag gillar nummer tre bäst.

En riktig frost bild.

Kram Synne.

20 Lissen:

Det frostiga gräset vid vägkanten blir min favorit. Såg att du varit i min hemstad på besök.

Ha en skön kväll!

21 AngelPearls:

Tack för titten o gullig kommentar -kul att du gillar mina halsband! Dina bilder är såå fina! Ettan är min favvo//Eva

22 Kikan:

Vilka otroligt vackra bilder!!! Och verkligen frostiga också... Kan inte välja en favorit, de är lika fina allihop! Kram Kikan

23 Avsändare Margareta:

Superhärliga frostfoton och det sista var min nummer ett. Nu skrev du vart vägen leder annars hade jag funderat över den där byavägen.



/Avsändare Margareta G

24 Jah Hollis:

Snygga frostbilder du bidrar med, alla tre.

25 SysterLilliLilli:

Så fina frostbilder. Den andra med gräset mellan stenarna blir min favorit.

26 Lillaviola:

Hejsan på dig! Här var det frostigt värre( hehihö,dåligt men i bland nödvändigt med torra skämt;-) )



Den sista bilden (nr3) fann plats i mitt hjärta...fast det gjorde nog alla.

Hej från mig!

27 Hasse:

Morrn.

Bilden med "gräs mellan stenar", tycker jag är

jättefin.

Ha de bra



Hass

Kommentera här: