Tisdagstema - Kuslig!!!!

I dagens tema är det nog meningen att vi ska skrämmas lite.


BUUU säger den här figuren! Lite Kuslig är den allt!   Nää då..den är jättemysig att känna på. Mjuk o härlig. Här har jag fotat den i mörker. När man ruskar om den så blinkar den o lyser så här i lila färg


men egentligen ser den ut så här , då den är oskakad. Piggarna är så mjuka och sköna.
Köpt på Dollar Store i somras. Fanns i många olika färger och modeller.

OOOPS! Solen skiner in på mej just nu. Helt otroligt!


Fler kusliga bilder ser du HÄR!

Kommentarer:

1 Hanna:

Hihi, vilken rolig grej!

2 Anna dansar in..:

Himmel jag blir nästan rädd..men bara nästan..så sött..

3 Mumin:

Ha ha vilken kul sak:) Javisst är den lite skrämmande i mörkret men jag tycker den var jättegullig. Ha det gott! Kram Mumin

4 Sirpa:

Nån sån har jag aldrig sett... var ju riktigt rolig, och ja lite kuslig också!

5 Anonym:

Mer kulig än kuslig tycker jag:-)

6 Pialotta:

Nä men Gunvor, inte är väl den här sötnosen kuslig inte.. en kul liten mjukis för barnbarnet snart då:-)

Ha de finemangens..

7 Mona:

I mörkret ser den lite kuslig ut, men jättesöt.

8 Nilla:

Den är ju jättesöt, men det ser nästan ut som om den rör sig, och det är ju lite kusligt :o)

Kram

9 Ninni:

Hihi ohh va rädd jag blev!!



Ha det gott vännen, kram kram

10 Paula:

Tittar in för att önska trevlig helg, fast halva har visst redan gått! Hälen är bättre, tack vare makens medicin tror jag, så det blev en svamptur idag!

Kramen

11 Ellas Inspiration:

Ha ha, vilken härlig tolkning.



Mvh



Karin

Kommentera här: