Fototriss - Vid vatten

är temat i trissen denna gång. Och eftersom jag varit i stugan några dagar så kommer bilderna  därifrån. Fast inte från själva stugan. Jag var in till stan i dag och jag åker en liten omväg dit för det är så vackert där när man åker vid  Lillfjärden. Jag var tvungen att stanna och parkera bilen och gå ut och fota. Det var helt underbart vackert tyckte jag. 


Många var det som promenerade här i dag vid vattnet


 Hudiksvall är en vacker stad som ligger alldeles  vid vattnet.  


Tänk att vatten kan vara såå vackert. Och att det blir så fina bilder vid vattnet.


Flera vattenbilder ser du här.

Kommentarer:

1 Lennart:

Fina bilder med härliga vattenspeglingar. Så otroligt vackert med molnen i vattnet. /Lennart

2 Jah Hollis:

Visst är det fint. Härligt spegelblank vattenyta.

3 mammakero:

ÅÅ så vackert! Absolut spegelblankt vatten och bulliga moln! Snyggt trissat!

4 Helena/Bildbloggerian:

Jättevackra reflektioner i vattnet! Tur att du tog dig en fototur in till stan ändå :)

5 Viktkamp:

underbara bilder =)

6 Carina:

Ja, Glada Hudik är fint...

men så sällan jag kommer dit nu mer.

Fina spegelblanka bilder :)

7 Jan Helleberg:

Fina bilder, underbara speglingar. :)

8 soffie:

wow va vackert å vilka speglingsbilder du lyckades med,otroligt fint, kram

9 Ninni:

Underbara fantastiska bilder!!



Hoppas du får medicin som hjälper nu..tråkigt att du får dessa infektioner.



Jag sitter här och pustar efter att ha haft två gallstensanfall med bara ett par timmar mellanrum..åhh vad jag längtar till den 13:e=)



Stor kram

10 Biggan:

Så underbart vackra bilder!!!

11 Nilla:

Jag hinner inte med trissen längre. Jobbar ju en del helger...och sen är det en del bestyr med pappa. Men jag får njuta av dina foton. Och den här gången är de extra vackra tycker jag. Det är så vackert med de vita molnen som speglas i vattnet. Riktigt, riktigt fina foton.

Kram

Kommentera här: