Snöigt

Vi har haft några härliga soliga dagar nu i veckan som var. Det var underbart vackert ute med all snön på träden. Alldeles magiskt vackert var det! 
Den vackraste vinter vi har haft, så länge jag kan minnas.

 
Så här såg det ut från min balkong..vitt o vackert




Vitt vitt vitt




Men nu är det tyvärr borta. Nu har det töat och blåst så nu är det bara skräp,skräp o skräp. Jo visst har vi snö så det räcker och det kommer mer så klart, men det blev plötsligt så fult ute tycker jag.
Jag vill att det ska se ut så här när det är vinter.


Foto: Gunvor  Jan  2011



Kommentarer:

1 Ninni:

Det håller jag med om..så ska det se ut=)

Jättevackra vinterbilder..men nu längtar jag efter palmer&sol.



Snart så..är väldigt glad just nu att vi inte skulle åka till Egypten.

I och för sig hade jag aldrig en tanke på att boka en resa dit heller..hihi.



Ha en skön dag.kramen

2 paula i pörtet:

Hej och tack för tjusiga snöbilder, ser ut som vispad grädde i träden! Vi har inte fått nån snö på länge, så träden står kala och svarta...

Men visst börjar dagarna bli längre, så skönt nu när jag har hand om hundarna till långt in på kvällarna. Uppskattar inte promenader i mörker, hundarna blir helt spattiga om någon kommer gående...

Kramen och ha en fin vecka

3 soffie:

härliga och vackra vinterbilder,här har vi kvar en del snö men den börjar bli ful nu ,men soligt har vi med haft,

kram

Kommentera här: