Fototriss - Dörrar / Portar

Har varit i stugan några dar och har inte hunnit blogga trissen förrän nu i kväll.
Hä kommer mina bilder på dörrar.
 
Börjar att visa en bild från grannens fina " pörte " om det nu heter så. En fin gammal dörr är det i allafall.
 
En bild från Cypern med en vackert blå dörr, gammal men ändå så fin.
 
 
Dom här portarna är väl fina. Här har man hängt upp sina alster till försäljning. Den bilden är också från Cypern.
 
Det var allt från mej idag. För att se mera portar o dörrar så Klickar Du Här.
 
 

Kommentarer:

1 Anneli:

Vilka härliga dörrar och speciella hus!

2 Axart:

Fint trissat, svag för blå dörrar. Pörte har jag inte hört, men fint ser det ut.
AX

3 SigridfraEnget:

Snygg triss!

4 Freja:

Fina dörrar i din triss. Bakom den första tror jag nog det bor en tomte...

5 Berit E i Kasperian:

På sista bilden är allt så fiffigt ordnat. Den andra porten är vacker, väldigt vacker!
Men den första - åh så mycket den skulle kunna berätta. Är beredd att hålla med Freja som skrev förra inlägget - där bor nog en tomte! En gårdstomte. :)

6 Lena:

fin triss

7 Kari:

Jag tycker om din grannes dörr! Pörte har jag heller inte hört.

Kommentera här: