Fototriss - Djup

Lite sen med trissen men här kommer mitt bidrag. Tävling är det också. Coolstuff är det som sponsar vinsten och jag skulle gärna vinna en sån här.
 
Alldeles nytagen bild. Jag bara måste gå ut o fota när jag såg dimman komma. Tog första bilden när jag gick över vägen. Fick snabba på innan det kom bilar.
 
Sen gick jag djupt in i skogen och tyckte det var alldeles härligt o lite pirrigt när man såg dimman komma.
 
Ännu mera dimma nere vid älven, som tyvärr inte syntes därnere. Jag fegade ur o ville inte gå längre in i skogen när jag var ensam. Lite skrajsen ifall jag skulle möta nån älg eller nåt annat djur. Jag är ju rädd att stöta på bävrar också. Dom finns därnere vid älven. Fast jag vet ju att dom är nog räddare för mej.
Så det här blev mina djupa bilder.
 
Fler bidrag ser du HÄR.
 
 
 

Kommentarer:

1 Anna-Lena:

V som i waow, vackert, vidunderligt.
Jättefina bilder alla tre.

2 Freja:

Härligt trolska bilder!

3 Helena:

Superfina bilder!

4 Eivor:

Kittlar sagotankarna, var är älvorna. Fina./ Eivor

5 Sophia:

Vackert med dimman!

6 cissi:

Jättefin triss! Dimman gör bilderna sagolika.

7 Johanna - enklaknep.se:

Hej Gunvor,
Dina bilder är riktigt snygga. Din tolkning av djup i fototrissen är fantastisk. Vad fördrar du att fotografera(landskap/växter eller nått sånt)?

Ha en jätte fin torsdag Gunvor

8 Paula i pörtet:

Hej! Jag tittade nyss på ett par häftiga bilder, en bloggkompis brorsa hade fällt en björn på 170 kg uppe i norr! Det var ganska häftigt och jag skulle varken velat träffa den i skogen med eller utan bössa.
Hoppas allt är bra med dig, kram och trevlig Allhelgonahelg!

Kommentera här: