Tisdagstema - Ledig

Idag på förmiddagen var jag LEDIG från VM sport på TVn. Då tog jag sparken och begav mej ut på en lång o härlig tur.
 
Här var första stopp i Skarpå. Vädret är strålande som man kan se.
 
 
 
Nu har jag kommit till mitt vanliga ställe vid ån nere i Yg. Tänk att jag alltid dras hit på nåt vis. Jag blev stående ett långt tag o prata med en bekant. Så underbart skönt väder.
 
Mitt käraste fotoställe vid bron. Tur att man var ledig på förmiddan. Nu har jag ätit lunch o fikat  så nu ska jag bänka mej framför TVn o hålla alla tummar o tår för Charlotte.
 

Kommentarer:

1 Violen på Brandholmen:

Så vackra vinterbilder från din lediga förmiddag! Gott jobb av dig med tummarna, Charlotte var oslagbar idag och fick sin guldmedalj! Tjejer kan!

2 Leena:

Jag följer lite vad som händer på VM men du hade nog en skönare dag i de egna markerna. Vilka vackra vyer, och sånt fint väder!

3 Gun-Britt:

Så vackra bilder.....och tänk vilket lopp Kalla gjorde

4 Nilla:

Vackra, vackra Hälsingland. Härliga bilder du bjuder på. Kram

5 Paula i pörtet:

Hej, missade temat i veckan som var då jag hade datastrul. Nu missar jag dessutom sparkturer för nu är det så löst i snön att medarna sjunker rakt igenom. Snöblask är bara förnamnet. Men det är ju bara att stå ut, antingen kommer vintern tillbaka med köldgrader eller så kommer våren extra tidigt. Bara att tacka och ta emot
Ha en fin första marsvecka/Kramen

Kommentera här: