Tisdagstema - Träd

 Dagens tema är ju träd o här kommer mitt bidrag.
 
Det här är våra tallar som står så fint mot en underbar kvällshimmel.
 
Dom här träden är så vackra. Vid Helenas stuga nere vid sjön.
 
Och faktiskt har jag fått uppleva blomningen på japanska körsbärsträd jag också. Dom här såg vi i Strängnäs.
 
Dom här träden gillas också. Cypern.
 
Det var mina bidrag. Jag har hur många trädbilder som helst. Älskar att fota träd.
 
Titta in på Tisdagstema så ser du fler trädbilder. HÄR.

Kommentarer:

1 Göran:

Vilken härlig fördtabild med dom mäktiga tallarna i solnedgängen

2 Klimakteriehäxan:

Många fina träd här hos dig!

3 Paula:

Ja som du har rest kors och tvärs så kan du presentera trädfoton som en annan bara kan drömma om! Men, nog tycker jag våra inhemska träd står sig väl i jämförelse, och trädsiluetterna i första fotot var så fina! Kram

Kommentera här: