Nu sticker jag

till solen. Rhodos blev det!

94943-1096
Så här ligger jag om ett par dagar. Fast det blir ju inte precis här på denna strand.  Men det ska verkligen bli härligt! Nu är jag så less på att inte orka nånting så nu tänker jag bara ligga platt o njuta. Jag är frisk men tar det lugnt än så länge.Vi fick tag i en sistaminuten resa o  det  blir bara en vecka.. men det får räcka ändå. Det spelar ingen roll hur vädret blir..det blir skönt i vilket fall som helst.  Vi ska bara ha det underbart!

Ha det gott alla ni ! Vi hörs om en vecka ..då kommer jag med laddad kamera!

Kramar från/Gunvor.                     

Kommentarer:

1 Helena/Bildbloggerian:

Ha det riktigt härligt på semestern och hoppas hostan håller sig borta! Ser fram emot många fina bilder.

2 Gunvor:

Tack för det!

3 Nilla:

Så härligt. Hoppas att ni får en riktigt trevlig och avkopplande vecka.
Kram

4 Paula:

Trevlig semester! Inväntar sightseeingen

5 Nalle:

Ha det så gott ! Hoppas du får en fin vecka ! Ser framemot dina bilder. Kramar

6 Mumin:

Må så gott Gunvor...jag har varit på Rhodos i oktober och det var faktiskt ganska varmt. Ha det så jätteskönt!! Kram

7 Anna-Karin:

Skönt att höra att ni kommer iväg till solen och värmen. Hoppas ni får det jättebra. Kram från Anna

8 Sylvia:

Så skönt det låter - är nog ganska behaglig temperatur den här tiden - inte för varmt. Ser fram emot dina bilder. Ha det riktigt skönt!

9 Ninni:

Hoppas hoppas ni fick någorlunda väder..såg att det var skurar på Rhodos, men spelar roll bara det är varmt!
Kram

10 Ninni:

Sitter här och längtar bort jag med...

11 Mumin:

Säger som Ninni.....bara massa åskmoln över Grekland men varmt:)Förresten vilka dansanta fötter du har!!:))

12 Ninni:

När kommer du hem egentligen???

13 Ninni:

Så du är hemma nu..stackare har du blivit förkyld..men det är väl sånt som gärna händer när man varit i värmen!

Ha en skön dag och krya på dig, kramen

14 Mumin:

Välkommen hem igen! Har längtat jättemycket efter dig ska du veta......Kram på dig vännen!

15 Gunvor:

Tack till er alla som hälsat på här! Det värmer i hjärtat!

Kommentera här: