Fototriss..det sista för året

och nu har jag sett att det ligger rätt så mycket jobb  bakom dessa trissar. Hon är superduktig, Helena!
Nu har hon ju åkt hem, så nu törs jag säga så.. lite mammastolthet får man väl känna!
Trissen idag, får vi ju välja själva  av  tre stycken som varit populära och jag liksom många andra väljer temat Genom.
Har sysslat med att fota Genom glas och här är resultatet.


Den första är en kristallskål med ett värmeljus i och det ser man ju Genom glaset.


Det här är en karaff med ljus bakom som  lyser så fint  Genom glaset.

 
En detalj på en skål..här ser man också ett ljus genom.
Det blev bara triss i olika glas från mej.Men det går nog bra det med.
Tack för  snälla kommentarer jag fått från er i alla trissar som varit.

God fortsättning alla glada trissare! Vi ses nästa år!

Kolla här på många fler fina bidrag!

Kommentarer:

1 Milla:

Det var ju otroligt vilka fina bilder du valt...Gott Nytt År! Milla

2 Kerstin:

Vilka härliga bilder! Den första blir min favorit. :)

Ha det gott och ett riktigt gott nytt år önskar jag dig.

3 jeanette:

Den första bilden va jätte vacker.

4 Helena/Bildbloggerian:

Läckra bilder mamma! Och det är ju kul att det blev ett tema i temat i och med att allt var fotograferat genom glas.

Pussa Astrid godnatt från mig! Det är lite tomt utan henne här i lägenheten.

5 Helena:

Så fint det blir när man smyger nära med kameran.

Mitten bilden blir min favorit.

6 Boel_L:

Härliga bilder,nummer två är min favorit hos dig, Boel

7 Pialotta:

Härliga foton Gunvor som alltid..Ska jag välja ut någon så blir det ettan, men.. det är svårt.

Kram på dig o ett Gott Nytt År:-)

8 Solvarma Irene:

Hej! :)



Underbart vackra genombilder.



Gott Nytt År, önskar Irene 8)



http://solvarm-tillbakaigteborg.blogspot.com/

9 Synne:

Hej på dig.

Sitter och fryser här. Minus 14 just nu.

Så då är det skönt att se bilder med ljus och värme.

Den andra bilden är bara så vacker. Den blir min favorit idag.

Önskar dig till slut ett riktigt gott nytt år.

Klart vis ses :D

Kram Synne.

10 Lissen:

Fina bilder du har tagit på temat. Bilden i mitten glittrar har en speciell lyster genom glaset!

Ha det så gott



Ps Det var gamla hus mitt i stan som syntes på bilderna Ds

11 Famos/Menageriet:

Vilken bra idé att fota igenom saker.

Jag gillade 2:an bäst, eftersom man ser mönstret i kristallen så fint.

Tack för kommentaren och jag önskar Dig ett gott slut och ett Gott Nytt År!

12 marie roxbro:

Underbara bilder

13 Photos by Storm:

Vackra genom-glas-bilder hos dig. Och du, nu är magen på min triss borta. För igår kom en liten prinsessa. Ofattbart och väldigt härligt. Gott Nytt År/Lis

14 paula:

Härliga bilden svårt att välja men favoriten blir första fotot.. Gott Nytt År (är inte med själv denna omgången)

Kommentera här: