Fototriss femte omgången

och nu är det Vatten som är temat. Det passar bra, för vatten är ju nåt som fotas ofta nu i sommartider och med denna värme som varit nu några dagar så är det säkert många vattenbilder som förevigats.

Mina första är lite svalkande vattenbilder. Sen blir det varmare.


Stelnat kallt vatten


Rinnande kallt vatten


Underbart varmt o härligt Tobagovatten


Eftersom den första bilden var frusen så, skickar jag med en alldeles nytagen bild från igår när vi var till stan o åt mat på Kinakrogen i Hudik. Det här är nere vi sjöbodarna,Fiskarstan tror jag det heter.
Fler bilder kan ni se här.

Kommentarer:

1 Darkangel och Mumma:

Bilden från Hudik är min favorit!

Det är alltid soligt väder när jag är i Hudik. :)

2 Gunnel:

JAg gillar vinterbilderna. Dom andra med men eftersom jag tycker om när det är riktig vinter så stämmer dom för mig :O)

3 Mumin:

Oj vad fina bilder, men vinterbilderna är för vackra...men jag kan inte välja, allihopa är så himla fina!! Kram Mumin

4 Maria:

Vinterbilderna är mina favoriter! Härligt med snö på träden! Så nummer 2 är favvo 1. Kram

5 akson:

Det blev fyra bilder! Jag gillade den första bilden på det frusna vattnet. Inte så att jag vill att det ska vara vinter. Nej, jag hade föredragit om det varit som i Tobago alltid! :D

6 Ninni:

Vackra bilder allesammans! Men fy och usch för snön och isen i verkligheten...men på bild gör de sig verkligen bra. Men favorit blir ändå bilden från Hudik.

Kommentera här: