Fototriss handlar denna gång om

vad man ser Ovanifrån. Här är vad jag har åstadkommit i bildväg. Jag håller mej till sommarbilder, nu när vintern har kommit till stora delar av landet. Nej ...jag har  en färsk bild. Ganska nytagen faktiskt.


Den här bilden är tagen på Kreta i höstas. Långt därnere ser vi staden Ovanifrån berget.


Poolen sedd Ovanifrån takterassen på kvällen.


Sist en rykande färsk bild från Stockholm. Ovanifrån..eller hur?

Klicka  här så kan ni se på andra deltagares bilder.

Kommentarer:

1 jeanette:

Cool bild på poolen.

2 AnnaKK:

Ovanifrån är ett ganska intressant perspektiv. :-)



Din sista bild, som för övrigt blir min favorit i denna triss, undrar man ju nästan lite grann om du möjligen satt i en trädtopp och tog!? :-D



Ha en fin dag!

3 lottam:

Härliga foton i din triss. Soi och bad är ju inte fel dessa mörka trista dagar. Skogen snön blir nog ändå favoriten.

Tack för kommentaren hos mig.

Ha en fortsatt bra torsdag!

4 Paula:

Jamen det var ju klart det var Drottningholm, undrar vad jag svamlar om! Minns en gång jag var dit med en då ganska liten dotter, kanske 5-6 år. Svärmor var med också och dottern var grinig och otålig hela dagen! Och som jag skämdes inför svärmor. På kvällen hade ungen 40 graders feber och röda prickar! Då förstod jag....och förlät!

Himla fin guldbagge du har! För vilken rollprestation har du fått den?

5 Ninni:

Mysiga bilder ja dom två översta tilltalade mig ju mest..hihi



Ha en skön kväll och helg..kramen

6 Mumin:

Du den poolen var nåt i hästväg. Kram Gunvor en trevlig helg önskar jag dig! Mumin

7 Ninni:

Härliga bilder alla tre. Speciellt poolen och den första bilden, agaven(?)

Vilken fin header du har! Drottningholms slott? Där var vi ofta när vi bodde i Stockholm. Brukade ha picnic i parken på sommaren, jättemysigt.

Förstår att du inte kunde avhålla dig från att klappa magen;)

Hoppas du får en riktigt skön första advent!

Kram Ninni

8 Jonte:

Bild 2 helt klart, men kanske mest för att det ser så varmt o inbjusdande ut i poolen.

// jonte

Kommentera här: