Fototrisssens tema idag är ju Sopor o Skräp

Jag själv hade varken sopor eller skräp som gick att visa på bild. Så det får så lov att bli arkivbilder. Jag har inte varit utanför dörren idag ..det är så murrigt o kallt o lite snö på marken så det kändes inte alls lockande att gå ut o leta skräp.

Här är mina skräpbilder


Dom här gamla spadarna låg under en gran i skogen. Undrar varför?


Den här gamla cocacola flaskan hittade jag i gräset, övertäckt  med  gamla löv


Och den här högen av gammal vass låg o skräpade vid bryggan i stugan, sist vi var där.

Mera skräp hittar ni här.

Kommentarer:

1 Pialotta:

Ja du tänk vad mycket skräp o sopor det lämnas i naturen, men riktigt bra fotomotiv blir det.. din glasflaska a la cocacola gillar jag:-)

2 Sickan:

Åhhh,en cola flaska i glas!!!

Den vinner helt klart!



ha en skön kväll!

3 Ingalill_S:

Cocacola bilden var väldigt fin, blir min favorit.

4 lilalili:

Bilden från bryggan blir min favorit, den känns rofylld. Nu längtar jag efter ljus och värme igen.

5 Cissi:

Fina bilder alla tre och mitenbilden blir min favorit.

6 Carro5344:

Min favorit blir bilden med spadarna. Roligt att leka med tanken vad spadarna har använts till

7 maria_6909:

Du fick fina bilder fast det var skräp! Min favorit blir den sista på vassen, får mig att längta efter sommaren! =) /maria_6909

8 Megera:

Du har varit på upptäcksfärd och hittat en del...cocacola flaskan gillar jag...

9 Irrhönan:

Fina bilder alla tre - spadarna gillade jag mest!

10 Tant Malin:

Fina bilder alla tre, men favoriten blir colaflaskan

11 Kerstin:

Vilka fina bilder du visar. Trots min förkärlek för vatten blir flaskan min favorit. Den måste vara rätt gammal den. Jättefin!

Ha det gott.

12 Synne:

Fina bilder du har idag.

Trots skräptemat.

Spadarna har kanske blivit glömda.

Cocoacolaflaskan är klassisk.

Bryggan och vassen är bäst.

Ha det gott.

Synne.

13 Ordpilot:

Tack för kommentaren hos mig! Min favorit blir absolut den gamla Cocacolaflaskan. Det är inte ofta man numera ser sådana i glas.

14 Mumin:

Jag tycker det var fint skräp:) Kram Mumin

15 helen_3131:

Alla bilder är fina! så jag kan inte välja någon favorit. =) /helen_3131

16 solgudinna:

Den sista bilden var klart snyggast. Med de vackra speglingarna i vattnet. Men de andra var inte dåliga de heller. Cola flaskan väcker gamla minnen.

17 silly:

njaa tyckte inte ngn av bilderna va specc fina. de va ba vanliga bilder

18 Juliaa:

gillar flaskbilden mest! :D

19 Ninni:

Tre jättefina bilder! Colaflaskan, finns det såna fortfarande? Men eftersom det finns vatten på en av bilderna så får den bli min favorit. Spegelblank sjö...det kan nästan inte bli vackrare. Det där med vassen känner jag igen från vårt sommarställe. Vissa år kan man ha enorma mängder som flutit iland.

Må så gott! Grattis får man lov att säga till dig också eller hur?

Kram Ninni

20 Jah Hollis:

Det blev ju fina bilder. Coca Cola-flaskan ser nästan antik ut.

21 Anna:

Snygga bilder men den andra måste bli min favorit

22 Gunvor:

Tack allihopa för era fina kommentarer!

Kommentera här: