Fototriss - Skyltar är det som är temat i dag.

Nu är jag hemma igen.Och tänk att jag har missat två trissar på raken.Ujujuj! Nu har jag letat skyltar här hemma och har bara hittat gamla bilder i mitt arkiv. Men nu kör vi!
Här kommer mina skyltar.


Den här skylten är så fin tycker jag. Den är förresten från samma ställe i Härjedalen, som jag hade en bild med i min  förra triss, från fäbodvallen.


Den här är också från Härjedalen.


Och den sista bilden är från andra sidan sjön i stugan.

Fler bilder på skyltar kan ni se här.

Kommentarer:

1 Ninni:

Härliga bilder alla tre!

Såg att ni gjort vinter i stugan, det känns alltid lite vemodigt tycker jag. Har ni ingen möjlighet att vara där på vintern? Eller kanske inte lust:) Det är bara vi, som har det så primitivt med bara sol-el och utan vatten på en ö, som inbillar oss att man skulle vara i stugan mer även på vintern om man hade bilväg ända fram

Må så gott!

Kram Ninni

2 Pialotta:

Välkommen hem Gunvor.. hoppas du är utvilad och haft en massa goa upplevelser:-) Här är det verkligen höstigt nu och lite kallare än på länge i Skåneland.

Dina bilder är som mina då.. hämtade från tidigare tillfällen ur fotoarkivet.. gillar din trea här, men de andra oxså så klart.. du är en fin fotograf:-)

Ha de.. kram på dig

3 Veronica:

Fina bilder alla tre. För mig står det mellan bild två och tre, och jag tror nog att trean vinner :)

Ha det bra!

4 Ninni:

Välkommen hem hoppas ni har haft det varmt och skönt!!



Kall om fötterna sa du...tja det vet jag inte, däremot kanske lite kall om rumpen!



Jag verkar få Uritrit vad jag än gör...trist men sant!

Äggstockarna har jag inga problem med...det beror nog mest på att jag tagit bort livmodern.



Hoppas det kommer bilder från din resa snart...kramen

5 Synne:

Fina skyltar hos dig.

Tror den första blir min klara favorit idag.

Synne.

6 Kerstin:

Finfina skyltar idag. Den första blir min favorit.

Ha en fin dag.

7 Nettan:

Fin alla tre, men bild nr 1 blir min favorit hos dig.

Ha det gott.

// Nettan

8 Helena/Bildbloggerian:

De första två känner jag minsann igen, men Lunkarbo har jag missat. Låter som ett ställe där man lunkar fram i sakta mak och tar det lugnt =)

9 Ane Lagerqvist:

Lunkarbo blev min favorit...

10 AnnaKK:

Nummer två tycker jag om! Enkelt snyggt foto på en lika enkel, tydlig och informativ skylt!!! :-)

11 Gunvor:

TACK alla snälla kommenterare!

Kommentera här: