Fototrissen jubilerar.

Och jag har bara missat en gång hittills. 9 av 10 är ganska bra. Har tyvärr inte haft tillgång till min dator sen före helgen så jag är lite sen. Men nu har jag bestämt mej vad jag väljer för tema. Det blir Genom bilder för mej.


Genom kvistarna ser jag solen gå ned i havet. Tobagobild så klart.


Genom alla armar med kameror så lyckades jag fånga Prins Charles när han gick alldeles förbi mej. Han hälsade på en dam bredvid mej. Både han och frun Camilla var på besök  i Tobago i vintras när vi var där. Ganska häftigt att leka papparazzi på riktigt och  ganska lyckat att vi råkade vara där,  precis på den stranden den dagen. Vi hade ingen aning om att dom skulle vara där. Dom hde ätit lunch nånstans o sen åkte dom ut till sin båt som låg en bit därutanför och  det var ju ingen liten båt precis! Dom hade även varit i Trinidad läste jag nånstans när jag kom hem.


Den sista Genombilden är på ett hål i bryggan vid stugan, där vattnet speglar sej så fint och några blommor som rotat sej o sticker upp där.
Fler trissbilder kan du se om du klickar här.

Kommentarer:

1 Mumin:

Vilka fina bilder! Den på prins Charles är nog inte många svenskar som har:) Kram vännen! Mumin

2 mumari:

Åh, vilka bra bilder! Häftigt att plåta en prins! Den sista bilden tyckte jag var absolut bildskönast :o)

3 Pialotta:

Så vacker förstabild och den sista gillade jag oxså.. Det är inte illa att ha prinsen så nära inpå knutarna:-)

4 Lis:

Vilken fin bild på prins Charles! Det är sällan man får bra bilder av kändisar, men kommer ju inte så nära, och om man gör det så är det ju alltid jättetrångt och stojigt! :)

5 Helena/Bildbloggerian:

Första och sista bilden är jättefina, men det är ju självklart coolt att ha varit så nära Englands blivande kung! :)

Kommentera här: