Fredag - städning

har jag roat mej med idag. Nu är det klart...det var bara vanlig veckostädning! Skönt att det är gjort är det i allafall.
Igår gick jag i skogen o plockade lite fint granris som jag pyntade gravarna med. Det ser ombonat o fint ut tycker jag.
Några kuliga svampar hittade jag också..förstås!


Den här var riktigt läcker tycker jag. Den ser ut att vara gjord av choklad.


Och den här var superäcklig! Luktade pyton gjorde den också!


Och den här var bara lite rolig.

Nu får jag önska er alla en härlig helg! Vi åker till stugan i morron..så vi ses väl till veckan nån dag!


Skickar en liten bukett av höstblommor till mina läsare.

Foto: Gunvor  sept. 2008.

Kommentarer:

1 Ninni:

Ja fredagsstädningen är klar...jag tar gärna buketten och sätter på bordet!! Tackar! Njut av naturen i stugan och skicka sen lite till mig också;)

Hoppas din helg blir skön!

2 gunsan:

tack för alla de fina bilderna du förgyller oss med,en efterlängtad stund,att ta del av dem.ha en bra helg,kram gunsan el gunvor

3 Paula:

Hejsvejs! Min söta granne var här igår kväll och hade med sig en bukett med kärleksört. Nu blommar den fint i fönstret i vardagsrummet.

Hoppas du får en uppfriskande stughelg, visst är det underbart på mornarna med all spindelväv! Här hemma ser jag det aldrig, är väl inte uppe så tidigt men när vi semestrade på ön låg det kvar långt in på dagen i skuggan

Kramen

4 Mumin:

Ha en go helg Gunvor! Kram Mumin

5 Ingegerd:

Tack för den fina buketten! Hoppas Du får en skön helg i stugan!

6 Ninni:

Vilka roliga svampar!



Ha det gott i stugan...kram kram

7 Ninna:

Kärleksört ser jag i vasen.De brukar snabbt få rötter när man ställer dem i vas med vatten.

8 Anonym:

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

Kommentera här: