Fototriss - Prickigt var dagens tema


Halloj .. nu är jag hemma igen. Och sitter här och sölar på så jag hann med trissen också innan läggdags. Jättedålig fantasi så det blir inga dagsfärska bilder. Första prickbilden är en stadsbild på kvällen med alla ljusen som ser ut som Prickar tycker jag.  Staden S.t Georges i Grenada.





Här är en liten söt  Prickig ödla



Sista bilden är en solros med många prickar. Inte världens bästa prickbilder men ett gott försök i alla fall.
Nu blir det Godnatt alla fototrissare. Ha en härlig söndg.


Klicka här så får ni se vad andra trissare hittat för prickar.

Kommentarer:

1 Jah Hollis:

Åja, det är väl inget fel på de bilderna. Riktigt snygga och ordentligt prickiga. Jag hade själv problem med att överhuvudtaget hitta några bilder. Jobbet sätter P för fotande i morgon.

2 eva b:

Kul bilder! Gillar ödlan bäst!

3 Lissen tittar på prickar!:

Stadsprickar är väldigt vackert. Men blommans prickar blir min favorit idag!

Ha en skön söndag!

4 Randi:

Alla bilderna är ju jättefina, men ödlan ser verkligen uppkäftig ut!

5 Mitt i Fågelsången:

Ödlan är fint prickigt. Ja, de andra med, men ödlar blir min favorit.

6 lilalili:

Den härliga solrosen med sina prickar blir min favoritbild här hos dig!

Ha en riktigt Skön Påsk!

7 Leonora - Rösta på veckans blogg:

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

8 zensuell:

Fina bilder och nr 3 är min favvis!

9 marie roxbro:

Härliga bilder...den sista bilden blir min favorit/marie

10 Marie Carpe Diem:

Mycket fina bilder i din triss. Stadsljusen är min favvis.

11 princexswe:

Klockrena prickar. Den sista gillar jag lite extra. Kul med humlorna, säkert en extra smaskig solros.

12 milla:

Ödlan är coolast =)

13 Amanda:

Vilken variation av på prickigt, jättebra triss.

/Amanda

14 Pialotta:

Välkommen hem till den svenska våren Gunvor:-)

Solrosen så prickig så.. Ödlan så häftigt prickig och nattbelysningsfotot.. mitt i prick:-)

Ha de gott..

15 veronica-ifokus:

Blommans prickar blir min favorit idag, snygg!!!

16 Proforma:

Här var det mitt i prick! Solrosens prickar var ju för söta, den blir min favorit!

Ha en fortsatt fin söndag!

17 Ingalill:

Tuff bild på solrosen :)

18 Mumin:

Välkommen hem kära vän!! Vad härligt att ha dig tillbaka. Du har väl haft det skönt kan jag tro och dina prickbilder är ju urläckra. Kram vännen! Mumin

19 Nilla:

Jasså du är hemma nu. Och prickigt var det här. solrosen är så fin så. Jag har en ny blogg som heter Fotobloggen, där hittar du mina trissbilder i fortsättningen,(och en del annat också). Men du kommer ju direkt dit via Fototriss också. Du hittar fotobloggen i min länkarpå den vanligsa bloggen.

Hoppas att du har haft det riktigt skönt på semestern. Ser fram emot lite fina semesterbildetr så småningom.

Kram

20 UFOS:

Vilken fin solros, jag blir riktigt glad av den så den får bli favoriten :)

21 Ninni:

Men halloj där kände nånstans i mitt undermedvetna att du kanske skulle vara hemma idag.



OJ har dom här veckorna gått såå fort, ja jag har haft massor att göra.



Hoppas du har haft det underbart..ja det kommer väl fler bilder antar jag...kramen och välkommen hem

22 Avsändare Margareta G:

En ny dimension. Vem tänkte på att staden är prickig i mörker? Det är den och vackert är det, kreativt tänkt. De övriga är också klockrena eller helt enkelt prickrena.



/Margareta G

23 Solvarma Irene:

Hej!



Solrosen lyser så fint.



Må gott, önskar Irene

24 Ninni/fotografia:

Fina bilder alla tre men se ödlor avstår jag gärna ifrån:) Solrosen lyser så glatt så den blir min favorit idag!

25 LottaM - fotorutan:

Fina prickiga foton alla tre, men fastnar för den sista bilden av solrosen.

Tack för kommentaren hos mig.

Ha en fin måndag!

26 Ingrid:

Roligt tema tycker jag.

Har lite svårt att välja mellan stadsljusen och solrosen.....jag tar nog stadsljusen

Härliga bilder.

Kram Ingrid

Kommentera här: