Fototriss 31

Lite sen är jag nu för jag har hamnat i Stockholm hos dotter Helena. Hon o jag ska ut på galej i morgonkväll. Vi ska få gå på Aftonbladets Bloggprisgala. Det blir nog jättekul hoppas jag.

Dagens tema är ju Så här ser det ut där jag är idag. Och mina bilder blir både hemifrån Hälsingland och från bilresan hit till Stockholm.


Den här snöhögen är ganska så stor tycker jag


Den  här  bilden tog jag från balkongen


Och här är vi på väg.

Så här såg det ut hos mig förra gången det var det här temat i november.

Fler bidrag hittar ni här

Kommentarer:

1 Marie Carpe Diem:

Sol på vintriga träd. Ser så vackert ut. Fina bilder.

2 Synne.:

Vackra bilder alla tre. Men jag gillar bilbidlen bäst.

Kram Synne.

3 Mumin:

Vackra snöbilder som vanligt! Ha det så jättebra i huvudstaden!! Kram Mumin

4 Lissen:

Hälsingland är ju granne med mitt Medelpad.

Så vi har nog lika vintrigt båda två.

Din fartfyllda bild när ni är väg till storstaden gillar jag mest idag!

Vad kul med "baluns",låter spännande!

Ha det gott!

5 SysterLilli:

Nej, men dra mig ända in i Hälsingland så vacker mittenbilden är. Ja, alla tre är fina men den i mitten med solen silandes mellan träden har något extra. :)

6 Ninni:

Nej ärligt talat är jag glad att jag slipper kylan, men det ser ju otroligt vackert ut på bilderna! Svårt att välja någon favorit...kanske nummer två för det vackra ljuset:)

Vad kul att gå på bloggprisgala! Hoppas vi får en liten rapport om den vid tillfälle...

Har precis skickat iväg sonen hem till Sverige efter tre veckor här hos oss så det blev helt plötsligt så tomt här. Fast mera tid att fota förstås:)

Ha det så kul i storstan!

Kram Ninni

7 paula:

ojojoj vilka bilder andra blir favoriten.

8 Sofia:

Åh! Jag saknar hemma när jag ser sånt här!

Kommentera här: