Fototriss 33 är det nu

och nu vill Helena att vi ska visa trissbilder i Trissen och här kommer alla mina Trisstrissar.


Tre gamla ljusstakar i mässing.


Tre gamla servettringar i silver


och sist mina tre små vaser, tror jag att det är, i porslin. Jag köpte dom på loppis i somras för fem kr. styck.
Det var mina trissar i Trissen.

Titta in  Här   för att se  flera bilder på trissar.

Och så måste jag få skicka ett Hjärtligt Tack för alla kommentarer jag fick i förra veckans triss.
Nu önskar jag er alla en God Natt.

Kommentarer:

1 eva b:

De tre servett ringarna i silver är fantasiskt vackra!

2 m:

Jag tycker också mest om servettringarna. De är väldigt fina!

3 Znogge:

Serviettringarna är absolut bäst!

4 Fröken Mita:

Där är du hemma servettringarna är ju ljuvliga.

5 paula:

Instämmer med övriga servette ringarna är underbara..

6 milla:

Vilka snygga servettringar. Det blir ju sååå snygg när man dukar =)

7 Maria:

Dom tre små vaserna var helt superläckra!!!!

8 Amanda Andersson:

Hej

Fina servettringar, det är min favorit den här veckan. /Amanda

9 Lissen:

Glittret i servettringarna gör det till min favoritbild idag!

Ha en bra dag!

10 marie roxbro:

Håller med de andra...servettringarna är underbara

11 Milla:

Servettringarna är ju jättefina!

12 Mumin:

Vilka underbara ting du har. Såna där mässingsljustakar har jag också. Kram vännen från en förkyld Mumin

13 Ninni:

Vilka vackra servettringar!!



Här är det strålande sol och klarblå himmel, men som sagt vi städar och tvättar. Klart jag kan göra det mitt i veckan men ibland vill jag allt att maken hjälper till också. Han är ju borta i veckorna.

Och tillsammans går det ju som en dans..vi är snart klara med städningen.

Snart kommer solen till balkongen då kan vi sitta där och fika.



ha en skön söndag och dansa lite åt mig med...

Kramen

14 Erik "Semlan":

Och en triss i material, mässing, silver och porslin! ;-) Svårt välja ut någon i trissen... servettringarna får det nog bli. Mest för att jag själv nästan aldrig använder tygservetter. Fast när jag får använda dem, så märker jag ju vilken trevlig känsla det ger åt middagen... tyngd i knät och mjukt mot munnen :-) Dina servettringar ser väldigt fina ut.

15 Avsändare Margareta G:

En riktig vacker trissdukning kan du göra efter att trissen är upplagd och klar. Nu väntar jag bara på slutresultatet =).



De två första och motiven tror jag finns i några skåp eller kartonger här hemma också.



/Avsändare Margareta G



16 Pitetjej [FOTOBLOGG]:

Fina bilder. Den i mitten blir nog min favorit :)

17 Ingalill:

Servettringarna blir min favotit :)

18 Synne.:

Hejsan.

Fina trissbilder.

Men det blir den sista som jag väljer som favorit.

Kram Synne.

19 Jah Hollis:

Du gillar uppenbarligen att ha tredubbel uppsättning av vissa saker. Och det kommer ju väl till pass vid en sådan här fototriss. :-)

20 ninni:

Älskar bilden med servettringarna! FIN!

21 En Autografsamlares Värld:

Härliga bilder men servettringarna måste bli min favorit

22 Gunvor:

Tack så mycket för alla gulliga kommentarer!

Kommentera här: