Fototriss...Årets första

och våran Trissmamma  är inte hemma och ser till oss, så allt går bra. Men vi får klara oss själva den här gången. Och det är klart vi kan det!
Jag tänker välja temat Kroppsdelar den här gången, eftersom jag hade Genom förra gången. Och vi  fick ju välja en gång till av dom tre förra.

Astrid ska få visa upp sin Kroppsdelar här. Hon ligger fortfarande o sover under mitt täcke. Hon är en riktig sjusovare.


Här kikar hon fram, men är sååå trött så trött.


Här ser man bara hennes ben som sticker fram.


Och sen en bild där hon spanar på fåglarna utanför fönstret. Snygg rumpa tycker jag! Spänd svans.

Fler trissare hittar ni här. För ni är väl på G.

Önskar alla trissare en God Fortsättning på det nya året! Vi hde 26-grader i morse! Lite väl häftigt!

Kommentarer:

1 whatthefuckdotcom:

rumpan blir min favorit här!



men 26-... HUA! Vi hade 15-och jag höll på att frysa ihjäl! Godfortsättning och hoppas ni får det lite varmare!

2 Avsändare Margareta:

Självklart är vi det och jag har "fuskat" och fullföljt hela ordserien nu, triss i triss.



Vilken ståtlig katt och vackra färger. Skillnad mellan djur och oss de kan ha vackra olikfärgade ben och vi tycker att det är snyggt, hur skulle jag reagera om jag såg en människa i olika benfärger? Förutom clowner och Pippi Långstrump.



Det syns på svansföringen att det är span på gång.



/Avsändare Margareta G

Jag har också lagt in djuriga kroppsdelar efter att du var in och kollade på mina trekanter.

3 Kerstin:

Vilka härliga bilder. Gillar svansbilden bäst. ;)

Ha en fin kväll.

4 Helena pa Teneriffa:

Nu fick jag Astrid-abstinens! Pussa henne sa mycket fran matte! Fotbilden ar min favorit =)

5 Fia:

Här har jag svårt att välja mellan huvud och rumpa! Men jag tror att svansbilden blir min favorit ändå, för det var så festligt val av motiv.

6 Ninni:

Hihin va söt hon är, åhh så gott att krypa ner under täcket och sova..Mmmm



26 grader, usch vi har tretton det tycker jag är svinkallt.

Ha en skön dag,kramkram

7 Mumin:

Så söt hon e Astrid och hon trivs hos dig kan jag tro. Ja du vi hade - 14 grader i natt. Rekord här nere. Kram och ha en go dag! Mumin

8 Ninni:

Morrn, hoppas natten varit god!?



Idag har vi bara nollan från att haft svinkallt igår, men det skulle tydligen bli kallt i morrn igen....ha en bra dag, kramen

9 Sylvia:

Astrid är lika vacker oavsett vilken kroppsdel du fotograferar. Hon tycker säkert det är jättemysigt att vara hos dig ett tag.

10 AKO:

Av dina tre bilder fastnade jag till slut för svansbilden ändå eftersom man kan se att svansspetsen är i farten. :)

Kommentera här: