Fototriss - Mitt smultronställe

ligger långt borta. Men det är nummer ett ändå. Jag tänkte inte vara med på trissen denna gång för mina smultronställen här hemikring är ju stugan o där är vi inte just nu och så har jag haft så många bilder därifrån på sistone. Och mitt smultronställe här hemma är vid ån där jag tagit så många bilder förut och dom senaste dagarna har det bara regnat så jag har inte haft nån lust att gå dit. Och jag har  haft bilder därifrån också i ett inlägg  för inte så längesen.

Så därför får det bli bilder ur arkivet. Tre härliga Tobagobilder.


Här har jag snorklat  många gånger. Bara att simma ut en bit så har man världens underbaraste fiskar att simma tillsammans med. Ett härligt smultronställe..fast blött!




Åhh va jag önskar att jag vore här! Måste få komma hit en gång till!

Här kan ni få se på flera smultronställen.

Kommentarer:

1 eva-marie:

Det var inget dåligt smuötronställe! Vilket paradis.

2 Ingrid:

Ett smultronställe som heter duga.

Vilken strand.

Fina bilder.

Kram Ingrid

3 Pialotta:

hejsan.. Du prisar mig för mina bilder.. du som är en så duktig fotograf själv.. men tack så jättemycket:-)

Älskar dina bilder och här speciellt din etta.. en så ljuvlig strand och vackert klickat foto:-)

ja då jag ska sova lugna gatan.. sängen kallar här nu hör jag.. upp tidigt till min mamma i morgon för att lämna prov till Vårdcentralen..

Allt gott till dig/Pialotta

4 Jah Hollis:

Jag kan tänka mig att man kan längta tillbaka till den fina naturen och stranden. :-)

5 Ninni:

Åhh va härligt det ser ut, verkligen ett paradis!

Påminner om Dominikanska, dit bara måste jag nån gång till...ha det bäst, kramen

6 Helena Kulle:

Jösses vilket smultronställe, just nu i detta rusket skulle man vilkja ligga där med en paraplydrink :)

Kommentera här: