Fototriss - Se Upp är temat i dag

och  jag har gått omkring här ute o bara sett uppåt och letat fotomotiv. Och eftersom Helena också är hemma så måste jag ju anstränga mej lite mer. Efter mycket fotande så valde jag  blommotiv på alla tre bilderna. Och här har ni dom.


Första bilden blev på mina aprikosfärgadeVallmoblommor.


Sen min Krollilja med en liten fluga på högt däruppe.


Och sist men inte minst en pelargon som jag också såg upp till.

Och här kan ni se alla andra bidragen i Trissen.

Kommentarer:

1 kaxi:

Jösses, pelargonen ser skrämmande ut.

2 lilalili:

Underbara bilder i din triss! Den första blir min favorit!

Jag önskar dig en riktigt skön vecka! Kramis

3 Nilla:

Jasså, du måste anstränga dig lite extra nu :-) Och krypa omkring på marken så där. Resultatet blev i alla fall lysande. Pelargonen med himlen ovanför är magnifik. Jättesnyggt!!!

Kram

4 carina:

jag speciellt din vallmo blommor kanske för att de är en av mina älsklingsblommor.

5 Anne-Lie:

Som pelargonälskare har jag min favorit här;-))

6 Ingrid:

Bra jobbat! Pelargonen med den blå himlen är läcker som bara den. Tack för din kommentar hos mig!/Ingrid

7 Helena Kulle:

Sista blir min favorit för dagen.

8 Gärdsmygen:

Jag gillar första bilden mest. Vallmona är i centrum men bilden innehåller så mycket mer. Härlig!

9 Monkan:

Och ansträngningen gav utdelning :-) Jättefina bilder. Favorit är den första, för den härliga färgblandningen, tätt följd av den sista, läckert perspektiv och snyggt med bara himlen som bakgrund.

10 Christer:

Snyggt, den sista bilden är min favorit!

11 Pialotta:

Alltså dina bilder är så vackra Gunvor.. gillar alla tre i trissen.. att ta bilder så är hur kul som helst:-) Ha de fint med dottern din.. för hon skulle väl till dig nu eller../Pialotta

12 Nalle:

Vilken bra fotograf du är. Att ta bilderna på det sättet, liksom underifrån är inte många som gör.Oftast tar man ju endast på blomman. Här får blomman den fina himlen som bakgrund. Tjusigt.

Ha en fin kväll

Hälsa Helena

Kram Nalle

13 strömma:

Vilka vackra bilder och fint fotat så allt ser

jättehögt ut ler.



Tack för kommentaren hos mig. Lämnar en skål med jordgubbar och glass här till dig :-).



strömma

14 Jah Hollis:

Ja, det blev ju lite ovanligt perspektiv på växterna. Pelargonen nederst blev bäst, tycker jag.

15 Kvasthilda:

OK, gamla trissar, men jag var tvungen att kommentera den här. Jag föll som en fura för din pelargon! Fantastisk!

Kommentera här: