Fototrissdags igen

och nu har vi fått i uppdrag att fota det som är Hett. Det var riktigt svårt tycker jag. Först tyckte jag att det går nog bra.. men sen att komma på nåt som är hett och som går att ta bilder på. Det var inte det lättaste.
Hett är det definitivt inte ute. Spöregn o 8 grader.
Men det här var vad jag fixade till här hemma.


Här blev  det väldans hett kan jag säga.


Och den här använder  man för att få det hett


Här är det hett på ett helt annat vis.


Ha en skön Söndag alla trissare! Hoppas ni har bättre väder hos er än vad vi har här uppe i Hälsingland.


Klicka på bilden här nedanför så kan ni se  hur pass Hett  det är hos andra deltagare.

Kommentarer:

1 marie roxbro:

Solstickan min favorit helt klart

2 lilalili:

Ljuset blir min favorit här hos dig idag!

Hoppas du får en skön söndag! Kramis

3 Ingrid:

Jättetrevlig tolkning av dagens tema och fiffigt med de där kryddburkarna måste jag säga.

/Ingrid

4 Ninni:

Ohh vilken fin ljuslykta..ja du fick ju till Fototrissen bra..ha fin dag, kramen

5 Pialotta:

Jag tycker du fick till ditt heta inlägg väldigt bra.. Den där lille killen på asken, han känner man igen;-) jag tycker det var hur lätt som helst, men man kan ju inte ta in allt.. utan måste välja, annars hade mina de små oxså fått vara med på högsätet:-)Finemangens.. idag skiner faktiskt solen här, men det blåser rätt bra.. Min lilla Smula har i alla fall tur, då hon ska sjunga på ett barndop på stranden i Åhus idag.. hade varit katastrof om det varit i fredags.. se min Kafferastblogg;-)

Ha de fint kram på dig där uppe:-)

6 Nilla:

Fin triss du fick ihop. Man får tänka till lite ibland.

Kram

7 Famos/Menageriet:

Inte var det lätt den här gången, det håller jag med om och 2 av Dina är nästan identiska med mina, så därför väljer jag den första som favorit.

Här är det sol, blåst och 15 grader.

Ha en fin vecka!

8 Majsan:

Tar en titt på Din triss. Kryddälskare är jag av stora mått så den bilden får bli min favorit.

9 Sladden:

Fina bilder. Bra tolkning!

10 Jah Hollis:

Ja, nog är det heta saker du fångat på bild, eller i alla fall som man förknippar med hetta.

11 veronica-ifokus:

Jag älskar din första bild!!! Skit snyggt!!

=)

12 Amanda:

En triss med variation i utseende, kanske också i hetta. Het är det i alla fall. /Amanda

Kommentera här: