Fototriss nr 36. och färg kontraster ska det visas

 den här gången. Och det här blir min sista triss på ett tag. Jag tar semester i tre hela veckor. Det blir skönt att komma bort ett tag, och få njuta av lite sol o värme. Sen blir det  vår och jag blir Mormor!

Här är min triss, som går i rött o vitt. Jag fick leta runt lite här hemma innan jag hittade mina kontraster.


Den här röda stjärnan sitter på en vit blomkruka



Här har vi några röda o vita stearinljus



och sist ut blev en rödovitprickig flugsvamp från arkivet.

Nu säger jag tack o hej från mej för ett tag! Ha det gott alla fototrissare så ses vi i April.


Klicka här för att se många fler trissare.

Kommentarer:

1 lilalili:

Stjärnan blir min favorit här hos dig!

Ha en riktigt skön söndag! Kramis

2 Pialotta:

Lite juligt du visar men visst är det klockklara kontraster på rött och vitt..

Så du ska ut på turné nu då Gunvor.. trevlig resa då:-)

Kramar

3 Helena/Bildbloggerian:

Enhetlig och bra triss och verkligen tydliga kontraster mellan färgerna!

Hoppas hostan och febern håller sig i styr nu!

4 Ninni:

Jag älskar färgen RÖD!!



Ha det nu underbart på din resa...va blir ni borta i tre veckor..nääää!



Kram kram

5 Ingalill:

härliga bilder, gillar flugsvampen bäst :)

6 Millhunter:

Vilken härlig triss!

Flugsvampen blir min favorit!



Ha en trevlig semester!!



Maria

7 Anki N:

Flugsvampen - jag bara älskar bilden.

Semester, så gott. Hoppas Du får härligt i solen.

Anki N

8 Paula:

Trevlig semester, du har inte glömt kameran hoppas jag!

KRAM

9 Ninni:

Nej är du dålig..fy va trist, men vi får hoppas på att du kryar på dig innan ni åker.



Vad äter du för trist medicin så du inte får sola??



Stooor kraaaaaaaaaaaam

10 Anonym:

Härligt röd/vitt precis som vårt favoritlag kalmar FF. Fösta bilden var särskilt bra/Lis

11 Annika Lund:

Tack för titt och kommentar inne hos mig. Min favorit hos dig får bli stjärnan.

Ciao Annika

12 Mumin:

Såå fint! Nu Gunvor får du ha en riktigt trevlig resa och njut utav bara den. Det är du värd! Kram Mumin. Ps jag kommer att sakna dig såååå!! DS

13 Ninni:

Jo jag vet ju att du har en lungsjukdom..men va trist att det kom nu...men kanske bättre än där nere.



Kryapådejkram

14 Nollan:

15 Nollan:

Trevlig triss med tydliga kontraster. Tycker att bilden med stjärnan var fin!

16 Hero:

Jättefina bilder. Rött och vitt är så vackert ihop och verkligen kontraster. Stjärnan blir min favorit.

Trevlig semester

17 Ninni:

Tänk jag fick lite julstämning hos dig;)Rött och vitt är mina färger så jag gillar ju alla tre!

Hoppas du får en riktigt skön semester!!

Kramar!

18 Nilla:

Hej Gunvor, har ju länge tittat på alla dina Triss-bilder, och andras också. Nu har jag för första gången vågat mig på ett triss själv.

Hoppas att du får en riktigt trevlig semester också.

Kram

Kommentera här: