Fototriss - Skönt

ska det vara, tycker Helena i dag. Har inga färska bilder till temat i denna dag. Har inget nytt o skönt att visa upp så det blir arkivbilder den här gången. Vädret är inte skönt det heller. I går hade vi faktiskt en soldag, men i dag är det gråa o råa tillbaka igen.

Så vad skulle vara skönare än att ligga under en palm och läsa en god bok just nu.


Eller att titta ut genom fönstret och få se lite vit o fin snö. Skön bild från förra vintern.


Det här ser ganska skönt ut det också när det är kallt o ruggigt.

Skönt är också att ha fått veta att det inte fanns nåt farligt i mina lungor efter förra veckans bronkoskopi. Bara vanligt fult slem som jag jobbar med att hosta bort.


Mera sköna bilder ser du om du klickar här.

Kommentarer:

1 Anette:

Följer gärna med dig till den stranden........

Hästarna ser ju rätt snälla och goa ut (jag har lite hästskräck!). Snö, nja det är vackert och hellre en snöig vinter än en grå och regnig, som idag!

Vad skönt att det inte var något allvarligt med lungorna. Hoppas du snart är helt ok igen. /Anette

2 Carina:

Var själv inne på att visa utlands bilder....men ärligt så längtar jag efter lite snö nu :)

Din snöbild ger mig sköna känslor idag....vi har lite frostigt här hemma nu på fm.

3 Lasseivomma:

Sköna bilder alla tre. Just nu skulle jag nog välja nr 1.

4 Ingrid:

Så sköna bilder Gunvor! Jag tycker nästan den mittre är vackrast fast jag skulle ju vilja ligga och ha det skönt på stranden förstås.



Kram Ingrid

5 ViDu:

Underbara bilder alla tre men jag gillar vinter och snö så det får bli den andra bilden som blir favorit denna veckan. Fast hästarna ser ut att ha det mysigt också.

6 Hasse A:

Morrn.



3 val, jag väljer nr.1, jag ser fram mot sommar och sol, och en blå himmel.



Ha de bra.

Hasse A

7 Gammelsmurfen:

Gillar också snön, men väljer sista bilden!

8 Kjell E:

Alla tre bilderna är sköna.

Men jag fastnar för snön, utan hästar, det är en nåd att stilla bedja om här i Boråstrakten just nu.

9 Pialotta:

Vilken lycka att det inte var något farligt med dig:-)

Vilken lycka för dig att kunna resa till de där platserna som kan vara hur sköna som helst.. Vilken lycka att titta ut på ett fantastiskt vitt landskap, då det beger sig.. Hästarna så sköna:-)

Ha de gott:-)

10 Kullagulla:

Fin fototriss. Alla bilder ser så härliga ut, men min favorit blir nog nummer tre, gammal hästälskare som jag är...

11 Nilla:

Mmm, den stranden ser både skön, välbehaglig och vacker ut. skulle gärna vara där. Och vinterbilden är också vacker. skönt, ser hästarna ut att ha det.

Kram

12 Anna:

Härliga sköna bilder alla tre, var och en på sitt sätt. Ettan är verkligen lockande men såhär en vecka innan advent vore det skönt med snö så tvåan blir min favorit hos dig.

13 Misswhatsit:

Fint med bilder på olika företeelser. Det är ju härligt med sol och värme, men även snön har sin tjusning. Huvudsaken är att man tycker det är skönt och njuter av nuet.

14 Magdalena:

Det är skönt med en triss som varierar alla dina bilder är super fina:)

15 Gärdsmygen:

Skulle jag välja skulle jag välja att vara i första bilden men att titta på gillar jag mest sista. De där kusarna ser verkligen sköna ut:)

16 Jah Hollis:

Det var sköna kontraster det. Från den soldränkta stranden till den snötäckta marken.

Skönt att smaken kan vara så olika och blandad. :-)

17 em:

Vilka härliga bilder!

18 Anni:

Tänk att även jag som inte gillar vintern kan tycka att bild nummer två ger en skön känsla - en månad eller så ;-)

19 Mona:

Hästarna verkar förnöjda med tillvaron. Mittenbilden ser verkligen skön ut, men jag skulle nog inte ha något emot att ligga på den stranden just nu.

20 Mumin:

Tant Läskande är i farten:) ÅÅÅÅÅ jag älskar fullkomligt dina snöbilder....nu när jag varit på andra sidan atlanten så vill jag har MASSOR med snö.....å hästdoft och snö...det påminner mig så mycket om ungdomens ridläger.Kram Mumin

21 Ann:

Jag är ny som bloggare och har inte riktigt jommit underfund med hur jag ska nå folk

men så letade jag efter bilder på julmarknad i gamla stan å hittade dej.

såå mycket fina bilder du har det märks att det är ditt stora intresse

Trodde i min enfald att jag var för gammal för det här men vilken tur att jag hade fel

hälsningar Ann

Kommentera här: