Kommentarer:

1 Halloj världen! /Inger:

Fin bild. Jag gillar blänket i bilden.

2 Annas Photoblog:

Visst är den rund och vacker och ganska ovanlig skulle jag tro!

Ha en bra dag!/ Anna

3 Nilla:

Ja den var rund och fin. Har du anmält dig till bloggfesten än. Jag har inte gjort det men dagen är ju inte slut än. Min dotter har lovat att följa med mig. Jag hade nästan tänkt att skippa det. Men om du åker hela vägen från Hälsingland, så kan ju inte jag vara sämre. För det skulle vara roligt att träffas.

Kram

4 Frida:

Riktigt fin och ovanlig? bricka. Lilla paddan/grodan på min bild är äkta vara och han var nog ganska rädd där han satt medan jag tog bilder :-)

5 Pialotta:

Mycket vacker Gunvor en sådan växer inte på träd precis;-) Ha de gott o va rädd om dig där uppe.. läste inne hos Nilla att du skulle på Bloggträff.. kul. Kramiz

Kommentera här: