Fototriss - Avlång

är temat som vi ska tolka den här gången. Det var jag själv som föreslog temat och sen så höll jag inte på att komma på något att avbilda själv. Det blev ett grönsakstema för mej.. med avlånga grönsaker. Tur man har trädgårdsland.. fast gurkan är köpt.



En avlång gurka på ett avlångt fat från Tunisien som jag fått av dotter M.


Ärtskidor är ju också avlånga


Liksom bönor o morötter. Det var vad jag hade att bjuda på i dag.

Och vill ni se fler avlånga saker så är det bara att klicka Här.

Kommentarer:

1 christina:

Ja, men det var en trevlig triss!! Gilalr trean bäst, där morötter och bönor samsas!!



/christina

2 Mia:

Mysigt med grönsaker i din triss.

Bönorna ser spännande ut.

3 Gärdsmygen:

Bönorna var riktigt läckra. De blir min favorit!

4 karrrååååå:

haha roligt . .

5 Hero:

Läckra bilder med godsaker. Allt ser så gott ut. Gillar den sista bilden mest.

ha en trevlig söndag

6 Kadermo:

Treans färger är bara för härlig. Tvåan är vacker ettan sådär. Sammantaget - naturligt - alla färger samsas ju där också.

7 princexswe:

Ja men det är ju klockrent avlångt i dina bilder. Mittnbilden får bli min favorit idag.

8 Proforma - Irene:

Sista bilden blir min favorit! För övrigt, klockrena bilder!

9 Anna ..dansar in:

Mmm krispigt avlångt o gott..sista bilden tar jag med mig.:)

10 Mumin:

Härliga grönsaker och avlånga:) Bra som vanligt!! Kram Mumin

11 Pialotta:

Men Gunvor, det blev ju hur bra som helst.. din trea älskar jag:-)

Ha de så gott kram

12 Joakim.:

Hejsan hoppsan! Joakim Forsberg heter jag och är en 19-årig nybliven student som på fritiden bloggar flitigt och även sysslar med att göra bloggdesigner. Jag söker dagligen nya bloggar som jag vet bara väntar på att få bli omgjorda och uppiffade. Just därför undrar jag ifall du skulle vara intresserad av en ny bloggdesign? Släng isåfall iväg ett mail till: [email protected] så kan vi tillsammans komma överens om något till just Dig! Är du nyfiken på mina tidigare jobb? I så fall kan du klicka dig in på min blogg och under kategorier trycka på "Bloggdesigns". Jag hoppas att du tar ditt förnuft till fånga och hör av dig. Om inte, så önskar jag dig en fortsatt trevlig dag :)



Med vänliga hälsningar / Joakim

13 Sommarfröken:

Finfina avlånga grönsaker! De går verkligen inte av för hackor! Ha det bra!/Sommarfröken

14 Eva-Marie:

Jag tycker du fick jättefina bilder - och grönsaker! ha en fin vecka. Kram

15 Lillaviola:

Det är fina bilder du bjuder på...Och fatet i bild nr 1 bara älskar jag. VIlken färg...



Hej från mig!

16 Jah Hollis:

Det finns mycket gott och avlångt i växtriket. Jag gillar speciellt färgkombinationen på den nedersta bilden.

17 Cumulunimbus:

jättefina bilder! Har alltid varit en fan av hemmaodlat :)

18 Bluewhiskey:

Tack för kommentaren hos mig :) Och jag gillar den tredje bilden bäst, morötter är gott och bönorna utgör en fin kontrast :)

Kommentera här: