Fototriss - Siluetter

ska vi illustrera den här gången .. lite svårt tyckte jag först. Men nu har jag fixat det.


Först ut är Astrid i skrubbfönstret. Hon har väl en fin siluett?


Den här bilden är från sjön i stugan häromkvällen. Fast jag hade en bättre bild i mitt föregående inlägg från stugan.
Där var det en bra siluettbild, men den här får duga den med.



Och sista bilden är på min ampel på bron.

Nu ska jag äntligen gå och natta mej. Blev sittande med en ny veckotidning och rätt som det var så blev det fototrissdags.

Nattinatti alla som är vakna!

Titta r så får ni se fler siluetter.

Kommentarer:

1 Dahlarna:

Hoppas att du har haft en bra vecka. Min favorit blir ditt första foto på katten. Fin siluett! Ha det så bra!

2 Jah Hollis:

Fina bilder alla tre. och Astrid gör sig utmärkt i siluett. :-)

3 eva b:

Godnatt!

Härliga siluett bilder! Gillar din sista bild bäst!

4 Kadermo:

Ja Astrid hon är fin i alla lägen. Kan tänka att det är tomt nu när hennes semester är slut.

5 Princexswe:

Superfin triss. Härlig tolkning. Favoriten blir sista bilden.

6 Irrhönan:

Vilken fotomodell du har i katten! Tjusig!

7 Ninni:

Åhh vilka fina..idag är det mulet hos oss, men jag tror att det är bara dimma så det lättar nog under dan!



Kram på dig

8 ViDu:

Bilden från stugan är min favorit i en fin fototriss.

9 Ingrid:

Härliga fina bilder.

Min favorit hos dig blir bild nr.1

Astrid är en fin siluett.:-)

Kram Ingrid

10 Lillaviola:

Jag gillar katten allra bäst. Så vacker hon är där i siluett.

Hej från mig/ Viola

11 Ingrid:

Så kul, du fixade en kattsiluett du också. Den är fin, men jag tycker nog bäst om din mittre bild.



Tack för din kommentar hos mig!/Ingrid

12 Nilla:

Så fin hon är Astrid. Jag har kommit av mig lite i fototriss, men jag kommer nog igen under hösten. Har jobbat en del helg och då är det inte så lätt att hinna med. Och lägger man ut bilderna senare i veckan så är det ju ingen som tittar på dem.

Kram

13 Henry:

Astrid blir min favorit!

14 Ninni/fotografia:

Tack snälla du för Välkommenhem-önskningen!

Vilken härlig triss du hittat. För mig är det Astrids siluett som jag gillar allra bäst. Så fint med spetsen i bakgrunden. Lugn och fin bild.

Det blir lite hipp som happ för mig med fotoutmaningar nu. Nu hade jag bestämt att jag verkligen skulle vara med i Fototriss den här veckan men då blir det mulet!! Så jag fick plocka fram några gamla bilder.

Må så gott!

Kram Ninni

15 Ingmarie:

Astrid tar hem förstapriset!

Visst är det härligt med goa fyrbenta vänner.

Här väntar vi på få börja reparera innan jag blir helt galen,än är jag bara halvt från vettet!



Ha en trevlig kväll!

16 Mumin:

Va fin den bilden var med Astrid! Ja dem andra också.......Nä jag sov nog gott när du la ut dem här bilderna....ja veckotidningar är ett fördärv men väldigt roliga ha ha Kram på dig! Mumin

17 Bibbi:

Min favorit blir den på din katt Astrid. En mycket förnäm dam ser det ut att vara. :)

/Bibbi

Kommentera här: