Fototriss 105

Och det är bokstavstema i dag. Bokstaven är dagens tema. Och det finns ju mycket som börjar på R så nu ska jag ut på R jakt. T.ex. räv, men det hade jag ingen så då blir det dom här bilderna som får representera R.



Mina första mogna tomater. Dom är Röda och dom är Runda.


Bild två är en liten del på en klänning som jag har med Rosa Rosor. Jag hade jag den på dansen i går. Och kul hade jag!


Sist ut är Rosa krollliljor som också har lite Ränder ..om man tittar noga. Hos mej blev det ett litet färgtema i temat också.. fast bara två färger fick jag till.  Det finns nog ingen mer färg heller som börjar på R.
Jag kan då inte komma på nån mer.
Det var allt från mej. Tack o hej. Ha en härlig söndag!

Nu blir det spännande att se vad ni andra trissare hittar på. Kolla här.

Kommentarer:

1 Maria G:

Finfin och snyggt fotad triss!

Ha en fin söndag!

2 @Receptomaten:

Fint trissat, gillar extra när det finns ätbart med förstås ;)

3 Mona:

Fin triss. Tomaterna ser jättegoda ut. Klänningstyget är jättemycket vackert och blomsterbilden är underbar.

4 Camilla - Bilder Av Livets Lust:

...så snygg triss!

Å en massa R fanns det med också!

min favvo hos dig blir nog den sista bilden...

5 Anna ..:

Jaaa men du så mycket rara r du hittat..vackert..så vackert..

6 Lena Rollmar:

Varma vackra bilder!

7 Anna Wallin:

Fina foton du delar med dig av!

Jätte snyggt triss... Röd är ju en sån fin färg :p

Mycket blir ju i röda toner ju närmare hösten vi kommer...



Önskar dig en fin Söndag

Kram Anna W

8 Ninni:

Tomaterna ser jättegoda ut...



Fint tyg..kan tro att du var tjusig i dansens virvlar!



Ha en skön söndag, kram kram

9 ViDu:

Rolig tolkning. Nyfiken på din klänning... Mina tomater har inte börjat bli röda ännu men min chili är desto rödare.

10 ViDu:

Glömde...

11 Ann:

Fin triss och bilden på liljorna är verkligen magisk.

12 Jah Hollis:

Fina trissbilder, speciellt den nedersta.

13 Nilla:

Så fina foton, härliga röda tomater, och egna också. Och spetsen med rosa rosor, så fin. Nu blir jag ju nyfiken på hur hela klänningen ser ut :o)

Kram

14 Ingalill:

Gillar verkligen tyget, så härligt fotat :)

15 julia och hazal- Skoliosbloggen:

kolla gärna in vår skolios blogg! kram julia och hazal<3

16 Cina:

Fin triss, gillar bilden på liljorna.

17 Pialotta:

Rosa Kronliljor.. så himla vackra blommor. Har du dessa i din trädgård tro?

Fin triss som alltid:)

Ha de gott där uppe i Norr.

18 Ma.links:

Finfina bilder. Gillar speciellt den i mitten. Snyggt fotat.

19 Gammelsmurfen i Nyehusen:

Sista blir min favorit för du har lyckats med fokus så bra! :-)

20 soffie:

jättefin triss!

vackra bilder,

kram

21 soffie:

jättefin triss!

vackra bilder,

kram

22 Lisa:

Fin triss! Sista bilden blev favoriten.

Kommentera här: