Fototriss - GULD

Idag tycker Helena att vi ska visa vårt guld. Sverige har ju fått några guldmedaljer i OS. Helt fantastiskt roligt har det varit att få vara med om.  Men jag har tyvärr ingen sådan guldpeng.. fast några guldslantar har jag i mina gömmor.


Här är mina guldpengar. Jag älskar dessa härliga tior. Dom ligger så bra i handen, så jag näns nästan inte handla upp dom.



Här är en annan sorts guld. Norrlandsguld..här lättöl.


Det här är en kär guldis. Jag har själv tagit bilden på en härlig strand en tidig morgon på Tahiti 1999. Visst är bilden lite guldig också. Inte bara ramen.

Det var mina guldbilder. Mera guld ser ni om ni klickar här.

Kommentarer:

1 Barbro S:

Jättefina guldbilder. Javisst är både ram och bilden guldig :)

2 Solvarma Irene:

Hej!



Ja där har du några guldkorn till bilder.



Må gott, önskar Irene

3 Misswhatsit:

Guldläge för bra bilder.

Ha en bra helg!

4 Lena/isis:

Jätte bra bilder på guld. Lena/isis

5 AnnCathrine Eriksson:

Ååå, så bra bilder på temat guld!

Dessutom måste jag passa på att säga att dina bilder på iskristallerna var helt underbara!

Ha det gott!

6 Jah Hollis:

Det var ju en hel förmögenhet i "guldpengar" du hade där. :-)

7 foto CHIP:

Du bjuder på fina bilder och min favorit blir den första. Jag gillar alla skiftningar i guldet där :)

8 Jenny:

Vilken bra tolkning!

Norrlands GULD var ju bara så bra!



Och tjusiga foto var det verkligen...(:



//Jenny

9 Pillargontanten:

Guldigt :O) Och vackert :O)

http://pillargontanten.blogspot.com/2010/02/fototriss-guld.html

10 Monica o Jacob:

Bra triss,ölburken en riktig höjdare.

Ha en skön söndag;-)

11 carina/sinneskatten:

Inte bara Pippi som har massa guldpengar..

12 Princexswe:

Klockren guldig triss. Tungt att bära alla guldpengarna till banken ;-)

13 Pialotta:

Någon ska vara först och det blev du idag Gunvor.. Dina guldpengar förstår jag du handlar med varsamt.. vilket suveränt fint kort det blev.. NorrlandsGuld, så klart;-)

En vacker triss Gunvor.. här töar det för fullt nu. Vi har bara en ballkong, men den är livsfarlig nu, då vi bor under takåsen och stora isblock rasar ner.. du skulle sett hur min uteplats ser ut nu.. helt raserad med jord från krukor o lådor .. men det är skönt det töar.. solen skiner minsann idag till här, har inte varit flitig gäst precis på hela Vintern här i Skåne.

Ha de gott kram på dig/P-L

14 Marie Carpe Diem:

Oj vad det glimmar här................speciellt vackert i första bilden :-)

15 Erik "Semlan":

En snygg guldtriss! Våra tior, dessa söta guldpengar, ligger de i en guldskål? Roligt med ölflaskan, vitsig tolkning och rätt god. Gillar verkligen din fototavla, ser mysigt ut där på stranden, perfekt ställe för att ladda ny energi (med tanke på annat tema nyligen). Jag väljer din lilla "valutareserv" (ganska mycket pengar där i skålen) i denna triss. Ha en skön söndag!

16 Rantamor:

Vilken lyckad triss du har i guldtema.

Grattis till ett sånt underbart fotografi som sitter i din guldram.

Fiffigt med norrlands guld, och guldtiorna.

Alltså en bra triss.



Ha en bra söndag.

17 Ninni:

Härliga "guldiga" bilder..gillade din tavla väldigt mycket...kramen

18 Hedwig:

En trevlig triss, och första platsen knep du också. Grattis.

19 anki:

härliga guldiga bilder :) fina skarpa bilder också



ha en skön söndag

20 Ditt och Datt (Menageriet):

Fina och guldiga bilder!

Jag väljer alla tre som favorit, för det var svårt att bara plocka ut en.

Ha en fin söndag!

21 Xini Björnmamman Does Thailand:

Hej!

Snö, snö, men det ryktas om att du skall till värmen snart ;)... låter underbart.



Vilken härlig Tahiti bild i din fina triss!



Ha en trevlig kväll!

Xini Björnmamman

22 Lena:

Fina Guldiga bilder, gillar pengarna i skålen...Mycket guldigt ;)

23 Ladyinblue:

Bara så fin den sista bilden, och visst är bilderna passande temat.:)

Ulla

24 mimmi:

Jag gillar också hur en tio krona ligger i handen .. och jag gillar att spara på dom för de blir till mycket pengar ganska snabbt :)

en fin triss har du lagt upp :)

25 Anonym:

Hej! tack för besök hos mig.

Verkligen fin tavla!

Tack för att du vill köpa Igloos bok. Ellie är nog lite för liten än för den texten, men bilderna och framförallt sångerna kommer hon säkert tycka om. Sedan får hon "växa i" boken. Ha det nu så jättefint på er resa. Kramar Nalle

26 Camilla- Bilder Av Livets Lust:

Hahaha...skrattar gott åt foto nr 2, Norrlands Guld...

klockren tolkning!!!

27 Mumin:

Jättefint tolkat.....mmm dem där guldpengarna ser ut som godis:)) Kram vännen! Mumin

28 Monica:

Det var en snygg triss! Money, money, money...:)

29 Yksi:

Gold... snygg triss...

30 Leanderjasmine:

I love this page.

Kommentera här: