Äntligen börjar fototriss igen. Härligt!

Efter att jag varit upp på byn och handlat så tog jag bilen och åkte på en liten fotorunda. Som vanligt så blev det eftermiddag och solen skulle till att gå ner, men jag hann med några bilder i allafall.
 Det var ju rätt så lätt att gissa temat i dag.

Och så här ser det ut där jag bor.

 




Vackert men kallt åt fingrarna var det.
 
Ha en fin söndag i kylan. Vi har 27- just nu. Vi hade faktiskt bara  22,1 i dag mitt på dagen. Helt otroligt varmt..hihi.

Gå in här så ser du hur det ser ut hos andra deltagare.

Kommentarer:

1 Frida:

Usch, 27 grader. Då är jag glad att jag är på varmare breddgrader(småland... men ändå)Du verkade vara ute i precis rätt tid, du har fått riktigt vackra solnedgångsbilder.

2 Helena Kulle:

Mysiga bilder.

Fantastiskt vacker när solens strålar tränger igenom trädgrenarna.

Ha en fin söndag.

/Helena

3 V.I.C.K.I.S.:

Oj så fint där du var idag, härligt men kallt!!!

4 Xini Björnmamman Does Thailand:

Vackert det ser ut där du bor!

Ha en fin söndag!

Xini Björnmamman

5 Xini Björnmamman Does Thailand:

Förresten, här har vi 33 plus grader ;)

6 Pillargontanten:

Ljuvliga bilder, gillar den nedersta bäst :O)

7 christina:

Vacker triss, svårt att välja någen bild bland dessa tre, kanske taket med snön. Ha det fint!

8 Gammelsmurfen:

Tycker bäst om solbilderna..

9 Mumin:

Du har så sagolikt vackert där du bor...även på sommaren tycker jag. Men så är du en hejare på det där att ta kort också. Kram ha en skön söndag. Mumin

10 paula:

Brrr 27- å här hade vi 21- i fredags å då gnällde vi... inget emot hos er... Fy bubblan jag hade nog frusit ihjäl...

Vilka underbara bilder... har svårt att välja mellan andra å första. Gillar ljuset i båda...

11 Ninni:

ÅÅhhhh sååå vackert!!!



Ha en jättefin dag i kylan..kramen!!

12 Barbro S:

Vackra bilder på vackert landskap. Får du solen så där läcker av sig självt eller har du något specialfilter?

13 Irrhönan:

Ja, jag vet inte vad jag gillar bäst.

Dina frostrosor i headeren, eller din triss! :-)



Rasande vackert!

14 Marie Carpe Diem:

Fantastiskt vackert!!!

15 Lasseivomma:

Solnedgång är magiskt även mitt i vintern när den inträffar nästan mitt på dagen. Dina bilder är kanon, särskilt 1 och 3.

16 Ninni/fotografia:

Ja, det är ju fantastiskt vackert ute och det syns ju på dina foton. Solnedgångarna är ju otroliga men frågan är om inte jag gillar den mittersta bilden allra bäst.

Fy vad kallt det är! Lite varmare kunde det vara så att man kan vara ute längre stunder...

Även om vi har bara -16 just nu mitt på dagen.

Må så gott!

Kram Ninni

17 DAHLARNA:

Fantastiskt fina vinterbilder! Första bilden blir min favorit! Underbara iskristallbilder du har i din header! Ha en fortsatt skön söndag!

18 Hedwig:

Ja ni har det underbart vackert i Hälsingland, såg det själv i förra veckan. Gillar sista bilden där du lät solen lysa mellan träden.

19 Towe:

Wow vlka bilder! Underbara! towe.

20 Paula:

Hej, härliga bilder o så kul att se att du fotar som jag, solen mellan träd och grenar...

Kaknästornet ja, när jag bodde i Stockholm jobbade jag på en firma som ägdes av japaner. Alltså kom det mycket japaner på besöktill oss o jag o Hasse brukade ta med dem upp i tornet. Tänk, senaste gången var 1994....

Tiden går, men det är väl bra, för nu blir dagarna bara längre

Kramen

21 Pialotta:

Underbart vackert i din trakt.. gillar så klart alla dina tre foton så mycket:-)

Så kallt ni har det, vi i Skåne får nöja oss med mindre idag..

Ha de gott o du jag mår bara bra:-) Hoppas du oxså har det fint i dina kläder:-) Kramiz

22 Nilla:

Vilka fina bilder, första var helt underbar!

23 Erik "Semlan":

Sköna vinterfoton, gillar alla tre. Inte så långa dagar ännu, ljuset smiter under horisonten fort, men ljusare blir det dag för dag. :-) De frostiga grenarna i motljus på första fotot är nog favorit i din triss. Betydligt kallare hos dig, tycker det räcker med fem till tio minusgrader. ;-) I alla fall när man är nära vatten, det blir en råare kyla här. Tack för din kommentar hos mig.

24 Jah Hollis:

Ja, det gäller att passa på innan solen försvinner. Du har ju lyckats riktigt bra med det.

25 Shannara:

Fina bilder. Ute på landet är det lite mer snö än inne i storstäderna. ler



Jag pulsade runt i snön för att ta bilder till min triss idag, hann aldrig igår då jag legat däckad en vecka. =)

26 vildhunden:

En fin söndag med fina foton i din triss. :-)

27 Bibbi:

Vackra bilder alla tre. Men fy vad kallt ni har det.

/Bibbi

Kommentera här: