Fototriss - Klara färdiga gå är temat

och oj vad svårt det var. Jag har tänkt som en tok på temat. Jag är ju priviligierad som kan få reda på det lite före eftersom jag är mamma till fototrissmamman Helena. Men ändå har jag noll fantasi. Så det blir arkivbilder från i höstas. Jag brukar oftast ha nytagna bilder men ibland så får man fuska.
I natt när vi kom hem från dansen så kikade jag in på trissen och det var några tappra som redan trissat. Men klockan var för mycket för mej. Tre på natten, då iddes jag inte börja leta bilder, men pigg var jag.
Här kommer i allafall min triss.


En snigeltriss blir det. Klara..

 
färdiga..


!  Vilket race..ett riktigt snigelrace! Vilken fart i bilderna..hahaha!

Här ser ni vad andra lyckats med i dag.

Kommentarer:

1 KriBo:

Annorlunda triss. Det gillar vi!

2 Pialotta:

Bra tänk Gunvor.. en sådan liten snygging;-)

Men du har väl inte så grönt gräs ännu i dina vyer;-)

Kram o ha de fint/Pialotta

3 Pillargontanten:

Ja, alla typer av race är ju ett race :O)

4 Hedwig:

Den var väl klockren - blev ett stort fniss här.



5 paula:

Slemmig men mättande.... hihi

Kul med annorlunda tolkning...

6 mimmi:

Vilken underbar triss:) klockrena bilder :)

7 Nilla:

Hihi, den är ju jättebra, din triss. Vilket snigelrace.

Kram

8 Rajson:

Fördelen är ju att man inte behöver vara världens kvickaste för att dokumentera detta race!

Ser ut att vara en hederlig skogssnigel?!Ingen äcklig mördare.

9 Mumin:

Vackert fotograferat och klockrent som vanligt! Men Gunvor dansade du till 3 i natt? Det var mig en hejare att svänga loss. Kram

10 Camilla-Bilder Av Livets Lust:

haha....sköna foton du bjuder på....

ett riktigt snigel race!

S

11 Ingrid ♥:

Det här gillade jag. Så fint.

Härliga bilder.

Kram Ingrid

12 Lillaviola:

Jag gillar din tolkning på temat=) lagon slemmigt en söndag/ Hej från mig viola

13 Kvasthilda:

Rusk o Rys! (har ungefär samma känslor för feta o fula sniglar som för trastar, så jag håller med dig)

Bra triss blev din här och för temat var de ju kanon :-)



14 P.K:

Objektet är ju rysligt isch-igt, men det bidde ju ett fint trisstema.

15 LEna Norgren:

Helt fantastiskt.... att en snigel kan bli så fin!!!!Jättefin triss!!!!

16 Paula:

Vilka kul bilder till temat! Så fort går det ju inte...men ändå framåt!

Så det blev dans, va skoj! Och rikigt nattsudd blev det också, härligt!

Här ska det inte nattsuddas, maken ska iväg på konferens imorgon bitti, så han står och rakar sig nu för att spara lite tid...hihi

Kram från pörtet

17 Jah Hollis:

Kul idé att tolka temat i snigelfart. :-)

18 Nilla:

Hur har du det i kylan. Vi hade -13 i morse. Nu är det lite mildare.

Du har något att hämta inne hos mig.

Kram

19 Ninni:

Hihi den var ju bra!!



Kramen på dig

Kommentera här: