Fototriss - dörrar

Helena vill att vi ska visa dörrar i dagens tema. Och faktiskt så hade jag några dörrbilder på lager. Jag kan inte ge mej ut på dörrjakt eftersom jag är sjuk och har varit sen förra söndagen. Jag har legat i hög feber och en förfärlig hosta som håller på än fast jag fått medicin från lungkliniken som jag ätit nu i 6 dagar.
 Men ett fototriss ska jag fixa i allafall.


Dom här dörrarna sitter på ett gammalt hus som numera är ett förråd på min mans föräldragård.


Och dom här vackra dörrarna hittade jag när vi var på en liten vandring på hembygdsgården i Ljusdal.


Det här är en nytagen bild på ett gammalt skåp här som vi har här hemma.

Här finns det många fler dörrar att titta på.

Kommentarer:

1 Ma.links:

Tvåan är jättefin!

2 Ingalill:

Gillat skåps dörren :)

3 Nilla:

Jättefina dörrar du har i ditt arkiv. Det är något speciellt med gamla Hälsingedörrar, eller hur.

Kram

4 Pialotta:

Nämen Gunvor har du gått och blivit sommarsjuk.. så trist, men hoppas du mår en aning bättre nu då:) krya på dig vännen..

Du fotar som alltid och du visar som alltid riktigt bra objekt.. ditt gamla skåp gillar jag.. Måste va lyckan att vara ägare till ett sådant:)

ha de bäst kram/Pia

5 Lennie:

Den översta bilden var riktigt fin!

6 Beppan:

Så vackra gamla dörrar!! Snyggt fotat!!

7 BigMama/Lotta:

Jättefin triss! Nummer ett blev min favorit.

8 Carina@PocoLoco Creativo:

Härliga bilder! Jag kan inte välja en favorit.

9 Jah Hollis:

Det var tre vackra gamla dörrar det.

10 Ninni:

Vilka vackra dörrar!



Usch blir du inte bättre..stackars stackars dig. Kryapådejkram

11 @Receptomaten:

Vackert & vältrissat! Riktigt fin skåp :)

12 T & M Junell:

Fin triss!

13 sara:

fint :)

14 Linus:

Grymt snygga bilder!!

Kommentera här: