Fototriss - I bakgrunden..

det är vad vi ska tolka i dag. Hur ska man klara det nu då. Men så tänkte jag till och så här blev min tolkning av dagens tema. Fram med kameran och fixade till några bilder.Mina bakgrundstankar gick så här.


bakgrunden här står det en vas med vita rosor som jag fick av dotter Helena innan hon åkte hem till Sthlm och dom står sej än fast jag har kortat dom lite. Har faktiskt bättre tur med rosor än med tulpaner.


Här ser man en lampa som speglar sej i fönstret.. i bakgrunden
 

och det här är ju en cd skiva som också speglar sej..fast i en vas i bakgrunden. Läckert eller hur?
Det var allt från mej.

Ha en skön söndag alla trissare.


Här kan ni titta på flera bidrag.

Kommentarer:

1 The one and only Nettan:

Fina bilder. Och sista bilden på cd-skivan är riktigt läcker.

2 Anna:

Härlig tolkning men den sista blir min favorit

3 Emelie:

Åh, jag håller med föregående talare, den sista bilden är häftig!

4 Pialotta:

Finfin din sista bild Gunvor.. man kan få till det ibland minsann:) Jag har ingen aning ännu vad det blir.. får nog vänta tills i morgon, då natten är här nu.. Var just inne på Helenas sida och kollade vad ordet var .. jag vill ju helst fota färska foton på teman.

Natti natti o ha de gott kram från Skåne.

5 Jah Hollis:

Ja, det var ju en lite speciell tolkning av temat.

6 Anneli - A'la Foto:

Bra tolkning och snyggt tänkt! Alla tre bilderna håller ihop bra och jag tror att min favorit blir mittenbilden!



ha en fin söndag!

7 Pillargontanten:

Och jag ska va motvalskärring, och gillar den första bilden bäst :O)

8 Barbro S:

Ja, mycket läckra bilder, speciellt trean, men vackrast är rosorna :).

9 Ninni:

Vilken vacker lampa!!



Härliga bilder allihop..ha en fin dag, kramen

10 anki:

vackra bilder :) snyggt fotat och bra text..



ha en skön dag

11 whatthefuckdotcom:

ettan blir min favorit, väldigt vacker och annorlunda :)



Jag har en litn fototävling på min blogg, det vore roligt om du ville vara med :)

12 Princexswe:

Klockren bakgrundstriss. Fina bilder. Mittenbilden blir min favorit hos dig, vackert fångat.

13 Erik "Semlan":

Du håller dig i hemmet, kanske uselt väder där ute precis som det är här, det snöar! Usch... Fin tolkning, där jag gillar tredje fotot med cd-skivan. Kul gjort.

14 AnnCathrine Eriksson:

Verkligen en härlig triss på temat! Vackra blommor men lampan som speglar sig blir nog min favorit!

15 Charlotta:

Jag gillar din kreativitet i att hitta motiv till trissen. CD-skivan blir min favorit pga de vackra och många färgerna.

16 Lena:

Kul tänkt... Fina bilder alla tre... svårt att välja, men rosor är fint... ;)

17 Lillaviola:

Fin tolkning på dagens tema. Bild nr 3 vann idag hos mig.



Hej från mig/ Viola

18 Louise Alexandersson:

smart med skivan



Kram Louise

Kommentera här: