Mina små raringar

När Ellie var här hemma och hälsade på hos mormor senast så kom moster hit med sin lilla Wilma så dom skulle få träffas lite mera innan Ellie åkte tillbaka hem till Sthlm. Dom gillar verkligen varandra.



Va pysslar du med Ellie? Får jag se säger Wilma


Jag skulle bara ta upp den här



Mmm va gott du smakar. Va har du ätit?



Hej kompis



Ähh..nu går vi en sväng va?


Det var allt för denna gång  från mitt stökiga kök. Men så ser det ut när man har småfrämmande. Och såå gulligt främmande dessutom. Det här var för nån vecka sen.

Ha det så bra alla därute! Kram/ Gunvor.

Kommentarer:

1 Ninni:

Vilka sötnosar!! Ha en fin kväll..kramen

2 Paula:

Barn och djur, finns det någon bättre kombination? Det är för härliga att se tillsammans! Stort o rymligt kök har du, "avis". Hoppas du mår bättre dag för dag! Våren låter vänta på sig, ena dagen snöfall nästa uppehåll, o nu utlovas åter snö till helgen, suck

Kramen

3 Caroline:

Sötnötar :) vad är sommarens hetaste trend anser du?

4 Robin Hood.:

naw, vad söta, både barnet och hunden vill säga!^^

5 Kate:

Åh fina bilder!

6 Emma:

fin blogg du har jätte fina bilder ! :)

7 Nilla:

Vilka små sötnosar. Kul att det fungerar med Ellie och Wilma. Jag tog en promenad med Harry förbi Miltons förskola idag. Och till min stora glädje så var han ute på gården. Han blev lite snopen när mormor kom förbi. Han ropade genast på "Harru" som han säger. Och när vi gick därifrån så sa han vi ses i morgon när du och "Harru" är ute och går. Så det är väl bara att gå förbi i morgon igen ;o)

Kram

8 Ninni:

Ischias är hemskt att ha..hoppas det ger med sig!



Ha nu en ljuvlig lördag..kramen

9 Mumin:

Så söta raringar. Jag har bytt lösen och skickat dig ett mail med det nya. Kram ha det gott! Mumin

10 Caroline:

Hej.

Jobbar med din dotter, som pratat väl om din och din andra dotters blogg.

Så roligt att se bilder med barn tillsammans med djur, även om det inte alltid är så lätt att fota dem alla gånger ;)

Kommentera här: