FOTOTRISS - Färgstark

Temat idag, sista söndagen i Mars månad, är Färgstark. Jag vaknade tidigt idag men hade glömt ställa om klockan, så helt plötsligt var det inte såå tidigt som jag vaknade.
Nu till det färgstarka. Det är även en tävling i trissen i dag. Man kan vinna en fin fotobok från DEXT.


Tulpaner är färgstarka och vackra 


en färgstark vallmoknopp från i somras, med några små gröna blomlöss på stjälken


Sista bilden blir på en mycket fin och färgstark blomma. Papegojblomma tror jag att den heter. Den här bodde på Kreta. Jättehäftig är den tycker jag. 

Mera färgstarkt finns att beskåda om ni klickar HÄR. 
 

Kommentarer:

1 Barnens Hjältar:

Åh papegojblomman är jättehäftig!!

2 Ninni:

Underbart färgstarka läckra bilder..men hur mycket har du förstorat bilden av vallmo, såå häftig!



Tack för din långa kommentar..jag mår mycket bättre idag, men är väldigt trött. Har sussat en stund i uterummet=)



Kramen

3 Lisa:

Färgsprakande triss. Häftigast var mittenbilden tycker jag.

4 Misswhatsit:

Underbara blommor och en härlig färgprakt!

Alla tre bilderna är så fina, men tvåan blir favoriten.

Ha en skön söndag!

5 soffie:

wow va fina bilder,En sån där papegojblomma såg vi på Fuerteventura när vi va där i början på mars de är verkligen coola,

kramen

6 Hero:

Härliga bilder och väldigt färgstarka:)

7 @Receptomaten:

Papegojblomman är kaxig, riktigt fin! Bra triss!

8 soffie:

hoppas du haft en härlig start på veckan!

kram

9 irkirk:

Härliga bilder! Vallmon ser ut att vara jättestor!

10 Jah Hollis:

Fin och färgstark triss.

Kommentera här: