Nedräkningen har börjat..

bara tre dagar kvar. Hoppas ni inte har det alltför stressigt. Det har inte jag. Jag knallar på här o pysslar o donar. Igår köpte jag julklapparna. Det gick bra. Jag har tur o behöver inte köpa alla, för mammorna vet vad deras barn vill ha, så dom köper och jag betalar. Jättebra lösning. En del har jag fixat så klart. Men nu är de bekymren ur världen.
 
Idag har mina älskade julbarn fått komma fram på sin plats. Det känns i hjärtat när jag ställer fram dom. Den första fick jag 1999 av dottern. Sen har det kommit fler o fler. På slutet har jag hittat några själv.
 
Här är dom nu igen
 
Dom här vackra isstjärnorna hade jag på altanfönstret häromdan
 
Den här vackra solnedgången fotade jag när maken o jag var till Ljusdal i förra veckan. Det gäller att ha kameran med vid alla tillfällen.
 
Nu ska jag sätta mej tillrätta i fåtöljen o starta min tråkiga inhalering. Jag håller på i ungefär 45min. Det är tur man har TV.
 
Foto:Gunvor December -12
 
 

Kommentarer:

1 Ninni:

Vilka söta Julbarn =) Jag har det INTE stressigt gudskelov, lite stressad är jag dock över om jag åker på magsjuka, var ett barn som kräktes igår..örk.
Men vi hade munskydd på och jag slängde i mig vitpepparkorn och väl hemma en whisky=)
Hoppas hoppas du blir frisk nu från din eländiga bassilusk.

Stor bamskekram till dig från mig God Jul

2 paula i pörtet:

Hej! Isrosor på fönstren har jag inte alls sett i år, däremot hänger istapparna från taket på grannhuset.
Ni har kallt uppåt landet har jag hört, här är det behagliga 6 kalla grader och det har småsnöat hela dagen. Dina julbarn är fina, tillkommer det någon ny varje år?
Nu tar jag en kort bloggpaus och önskar God jul/Kramen

Kommentera här: