Fototriss - SVARTVITT

är denna veckas tema. Kul!  Missade förra veckan, vars tema jag också tyckte skulle varit kul att vara med på. Men tyvärr har jag tillbringat en vecka på sjukhus igen och har kommit hem idag. Inte allför morsk är jag, men nu är bilderna fixade så här kommer dom.
 
Första svartvita bilden är på en myra på en krokusblomma
 
Här har vi en knoppig blåklint, som fick bli svartvit, med ett litet kryp längst upp på toppen
 
Här är en mysbild på en granne i stugan. Mysiga Missan. Småkryp på dom två första bilderna och ett stort mjukt o gulligt kryp på den sista.
 
Det var mina svartvita bilder den här gången. Och du.. titta HÄR så får du en massa fina sv.vita bilder.
 
 

Kommentarer:

1 emeliekindbladh.blogg.se:

Riktigt fina bilder, gillar den med myran lite extra =)

2 Axart:

Fina bilder, gillar myran bäst.

Krya på dig/AX

3 Borgmästaren:

Den första bilden överraskar med sina tydliga svart och vita färger, Inte många gråtoner. Gillar den bäst, även om alla dina kryp har något särskilt ;-)

4 Maria:

Härlig och fin svartvit triss!
Sista bilden blir favvis :)
Sååå gullig katt :)
Ha en fin söndag & Krya på Dig!

5 Anneli - A'la Foto:

Tokbra skärpa på myran i bild ett men självklart blir kissen min favorit just för att det är en sån söt kissemage! :O))

6 Ninni:

Men kära du har du varit på sjukhus igen, nää din stackare. Hoppas du mår någorlunda nu då??

Gillar bilden på söta kissen, ha en fin söndag Stor kram

7 Lotta:

Krya på dig. Vilken fantastisk skärpa på myran på den översta bilden ♥

8 Linda:

snygg triss, den var häftig bilden med myran högst upp

9 Anna-Lena:

Härligt. Särskilt katten!

10 madelein-sexbarnsmamma:

Vackert så det förslår!!

11 Beppan:

Fina bilder med olika typer av "kryp"...
Undrar vad myran hittade på krokusen?

12 Me and my dark secrets:

Kissen blir min favorit såklart ;) Fint trissat!

13 Pialotta:

Första bilden Gunvor är ju helt suverän o kissekatten oxså o tvåan... ja alla tre gillar jag. MEN så tråkigt du inte varit kry igen... krya på dig vännen. Kram

14 Erik Semlan:

Katten ser ut att må oförskämt bra! Kul hur den myser. Lustigt, lite levande kryp även på blommorna på de andra bilderna. Myran tycker jag gör sig bra på bild, väljer det fotot.
Hoppas du snart mår bra igen, tack för din kommentar.

15 Tomtan:

Vackra bilder! Hoppas du kryar på dej!

Kommentera här: