Sista Fototriss före jul.

Tävling är det också med fina priser. Vinnaren får ett presentkort från http://www.ving.se/langresor-reguljarflyg på 3000 + en fotobok. Sen får övriga 8 finalister en fotobok var.Jättebra priser tycker jag.
Många färgstarka bilder blir det nog nu i juletiden. Mina Färgstarka, blir resebilder från ett kärt resmål, som jag tjatar om lite då o då.
 
 Det färgstarka trädet utanför vår bungalow i Tobago
 
En färgstark fjäril från  samma ställe
 
 
 En bar i glada färger. Även den från Tobago.
 
 Det blev min triss från ett färgstarkt resmål.
Jag skulle mer än gärna resa till Karibien igen. Men det är nog uteslutet för min del.
 Jag skulle också kunna drömma mej bort till Curacao i Caribien. Jag har besökt Aruba och Bonaire. Har Curacao kvar. ABC öarna.
Mera färglatt kan man se på Fototrissen.
 Önskar alla fototrissare en riktigt GOD JUL o ETT GOTT NYTT ÅR.

Kommentarer:

1 Borgmästaren:

Den andra bilden borde du hänga på väggen - otroligt fin. Kan titta på den hur länge som helst!

2 Tantkalle:

Färgstarkt, färgglatt och vackert!

3 Anneli - A'la Foto:

Nej vad avundsjuk jag blev nu! En Monarchfjäril vill jag också både se och fotografera! Mittenbilden är fantastisk och blir min självklara favorit! Jag älskar fjärilar! :O)))

Ha en skön söndag!

4 Anna:

Oj men du så läckert..du är berest det ser väl jag det.Att resa är livet!!

5 Veiken:

Underbara bilder! Hur i hela fridens namn fick du fjärilen att sitta kvar tills du fick en bild av den! Det blev en fantastisk bild! En topptriss!

6 En plats i solen:

Ja indiska har ett helt underbart sortiment, man blir glad bara av och gå in där :)

Härlig bilder du bjuder på, den i mitten blir min favorit :)

7 Pysselfarmor:

Andra bilden är magiskt vacker! Har du gjort en tavla av den?
Karibien är helt otroligt vackert - har varit på några platser där under 1980-talet. Kanske blir det återigen dit när jag blir pensionär och har mycken ledig tid.
;-)

8 Monica o Jacob:

Härligt färggrann triss, fjärilen blir min favorit;-)

9 Stare Ström:

Vilken vacker fjärilsbild!

10 Gammelsmurfen:

Matsalen en favorit i en fin triss

11 Var Dag ett Äventyr:

Mycket färggrant! Mittenbilden tycker jag är så spännande.

12 Matfarbron:

Fjärilsbilden!!! Vilken höjdare

13 Axart:

sprakande grannt!
Mittenbilden är helt fantastisk!
AX

14 mammakero:

En vitamin injektion av färger minsann! Gillar verkligen den färggranna baren på Tobago! Snyggt trissat!

15 Freja:

Vilka härligt färgglada bilder du visar! Som gör att det rycker i resnerven!

16 Steffe och Ingrid:

Riktigt färgsprakande bilder som just nu får oss att längta till varmare trakter!

17 Per-Anders :

Fina bilder och härliga färger. Fjärilen är väldigt snyggt fångad.

18 Rajson:

Mitten bilden är underbar, blir en klar favorit!
Fin triss!

19 Jenny:

Wow, vilken triss! Det här är nog min favorit hittills bland de jag besökt. :)

20 Meta:

Där hittar man vackra färger både på blommor djur och inredning. De är minsann inte rädda för det.
Ha en fin vecka
Kram Meta

21 Sanna:

Härligt och fint :)

22 Susanne:

Härliga bilder i ljuva färger. Lycka till!!

23 Åke :

Mycket färgstarka bilder! Kan inte välja favorit för alla tre är lika vackra och har sin egen tjusning i var och en. Trevlig blogg du har :) Mycket att se på ;)

24 Jah Hollis:

Det var riktigt färgstarka och fina bilder.

25 Beppan:

Härliga bilder från ett spännande resmål. Verkligen färgstarkt!

26 Barbro S:

Åh, vilka färgglada härliga bilder från ditt exotiska resmål.

27 Kicki:

Underbara färger, och ett härligt resmål verkar du ha fått uppleva också :)

28 Marit Johansson:

Vacker triss från din resa!

29 s p i n d e l t j e j e n:

Svar: Massa tack! :) Jag håller helt med - älskar att se himlen i en färgexplosion :)

Fin triss - vilken underbar restaurang! :D

30 Carro´s Fotografiska:

älskar mittenbilden!

31 Ma:

Tjusiga trissbilder. Mittenbilden blir min favorit...

32 Ellen:

Bilden med fjärilen är jättefin!

33 paula i pörtet:

Fantastiskt vackra och färgsprakande foton bjuder du på, som rubriken säger. Men, själv längtar jag endast efter den vita varan, den vi här söderut får klara oss utan denna jul, snön! Den så efterlängtade, den kommer inte, det är flera plusgrader och gräsmattorna hånler ilsket gröna. Och julstämningen, hallå, vart tog den vägen? Hoppas du får en skön avkopplande mysig jul med nära o kära! Julekram från pörtet

Kommentera här: