Fototriss - Hårt är temat

Mina hårda bilder kommer här. Ganska svårt var det att klura ut vad som är hårt och som kan passa på bild. Det blev bilder från hemmet för mej.
 
Först ut är Hårt bröd..det gillas i den här familjen. Och nyttigt är det väl också.
 
Det är ett väldigt hårt material i dom här ljuslyktorna. Tunga är dom också. Och dom är så fina tycker jag.
 
Det här är nåt väldigt hårt. En stenhård mortel.
 
 
Sen så känns det hårt att åka ifrån maken på måndag när jag måste läggas in på sjukhus i två veckor för en intravenös behandling,då han har ryggskott och har varit liggande, men är på bättringsvägen.. hoppas vi. Han måste klara sej själv då i allafall. Och det ska nog gå bra. Så typiskt att allt sker samtidigt.
 
Titta in på fototriss och se mera bilder på hårt.
 

Kommentarer:

1 Eva Trillian:

Hårda men trevliga :)

2 Connie Tornevall:

Hej här kommer jag och tittar in! Kul och kreativ triss! Och hungrig blir jag också mitt i natten av knäckebrödet! Ta hand om dig.

3 Jan Nordh:

Godmorgon det var en fin triss ha gjort .
Önskar en trevlig Söndag
mch Janne

4 Anna Filipendula Rudbeckia:

Precis..väldigt hårt och fint på alla vis.

5 Tantkalle:

Det enkla är det vackra, fina bilder!

6 Mormor:

Lurt løst.
Og flott fotografert :)
Ha en flott søndag. :)

http://www.starbear.no/mormor/2013/02/10/hardt-og-hardt/

7 Ninni:

En snygg och hård triss...=)

Kram Ninni

8 akson:

Stenhård triss! Ta det lugnt med det hårt gräddade knäcket!

9 Linnéa:

Det var hårda grejer du visade. Knäckebröd, eller hårt bröd sa alltid mamma. Fina ljusstakar och du har en likadan mortel som jag har, ärvegods. Kreativt.

10 Annie:

Vilken vacker ljusstake!

11 Anna-Lena:

Hårt. Och fint fotograferat.

12 Ruth i Virginia:

Tänk om man kunde få tag på sånt där RIKTIGT gammaldags hårt bröd här!!!

13 Jah Hollis:

Jodå, det finns hårda grejer i hushållet som passar fint till trissen med.

14 Lena och Tommy:

Snygga bilder i din triss!

15 Jenny:

Snygg triss! Blir väldigt nyfiken på ljusstakarna, var har du hittat dem? :)

16 Elisabeth:

Fina foton! Mysiga ljuslyktor =)

17 Confessions of a Shopaholic:

käckebröd verkar många har tänkt på :)

min tolkning är något annorlunda:
http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2013/02/fototriss-hart.html

18 jeanette:

Morteln va väldigt hård och snygg.

19 Ninni:

Fina bilder =)
Tänker på dig låter inget vidare att bli inlagd (igen)
Har bakterien kommit tillbaka =(

Stor bamskekram till dig från mig <3

20 Ninni:

Tänker på dig, stor kram <3

Kommentera här: