Fototriss - Blått är temat

Kul att Fototrissen är tillbaka igen. Välkommen hem Helena! Förstår att du har mycket blått i ditt sinne. Himmel o hav. Underbart!
Ska bli kul att se alla blåa trissar. Jag har också fotat blått idag. Både ute o inne.
Startar med en superblå härlig himmel. Jag har varit ut på en härlig sparktur i skoterspåren idag.
 
Mina blåa flaskor passar in på temat tyckte jag.
 
På diskbänken står den här glada diskborsten och vattenkannan i blått.
Tre nyanser av blått blev det här
 Många fler bilder i blått ser man om man går in på Fototriss.
 
Ha en härlig dag alla trissare!

Kommentarer:

1 Axart:

Fint fotad triss, och det ser så härligt ute där i spåret.

AX

2 Pysselfarmor:

Sparktur i skoterspår är härligt! Jag ser fram emot att göra det när jag i påsk åker norrut till min gård.

3 Jah Hollis:

Fina blå nyanser, speciellt i den översta bilden.

4 Misswhatsit:

En fin blå triss! Bild nummer två blir min favorit:)

5 Kerstins foto:

Åh vad jag gillar första bilden, med alla linjer som drar iväg åt olika håll. Den glada diskborsten har jag med men min är rosa. Den används aldrig, får bara stå och vara snygg. :)

6 Anneli - A'la Foto:

Härliga bilder på det blå temat! Den blå diskborsten var supersöt!

Ha en skön söndag!

7 Tantkalle:

Skönt att se att det är fler som fortfarande har vinter ;-) En så söt diskborste blir man verkligen glad av!

8 Ninni:

Underbara bilder och härlig tolkning...=)

Kram Ninni

9 Mormor:

Smiler for meg selv. Det er ikke bare jeg som samler på blå flasker.
Nydelig triss.
God sønda.

http://www.starbear.no/mormor/2013/03/10/blatt-blatt-og-blatt/

10 Charlotta:

Fin triss, blått finns ju i en oändlig massa varianter och alla lika fina.

11 Lotta:

Fin och glad triss. Härliga blå toner :)

12 Monica o Jacob:

Fina nyanser av blått, den läckra diskborsten blir min favorit så söt och glad;-)

13 Monkan:

Vem kan motstå den diskborsten :) Fast det är bild nr 2 som är min favorit i trissen.

14 Lena och Tommy:

Snygga blå bilder!

15 Anna-Lena:

Nummer 1 är en klar favorit.
Känns som hemma för mig.
Övriga bilder är också fina.

16 Pialotta:

Den diskborsten skulle jag vilja flyttade in i mitt Kök... riktigt häftig :) Blåste blått hos dig idag ... här har vi haft det kallt om öronen idag i den hårda, bistra vinden... kändes som 10-15 grader minus efter att förra veckan haft 13,6 plusgrader i onsdags. Ha de gott kram

17 juanna:

Fin variation på temat!

18 När Annie fotograferar:

Vilka fina flaskor! Härlig färg

19 Elisabeth:

Härliga bilder! =)

Kommentera här: