Fototriss

Så här såg det ut där jag var i lördags.
 
Vi var i stugan och hade en riktigt fin försommardag. Folk på stranden som hade en hund som badade hej vilt.
 
På kvällen steg fullmånen upp och var stor o röd o grann. Men jag lyckades inte fånga färgen med min kamera.
 
Nu är jag hemmavid. Idag har jag varit till kyrkogården med en morsdagsbukett som jag plockade i rabatten i stugan. Lite försenad, men bättre sent än aldrig.
Så här fint var det bredvid vägen. Tur man har kameran med överallt. Häggen blommar så fint och maskrosorna likaså.
Ja så här såg det ut hos mej. Nu ska jag kolla på trissen på många fler bilder. Här kan man se.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Annika på Rubinara:

Det är vacker natur ni har vid stugan. Å även hemmavid ser det ut som. Det blir speciella kvällar när månen stiger rund och grann. Tack för besök hos mig. Jag hoppas du slipper alla liljebaggar så att dina liljor får vara vackra. Jag tror dina liljor klarar sig, för liljebaggarna är hos mig :-) Allt gott!

2 Jah Hollis:

Väldigt vackra landskapsbilder i din triss. Gillar speciellt den med månen. Tjusigt!

3 Freja:

Så vackert det ser ut vid er stuga, gillar särskild bilden med månen. Och häggen har bara precis slagit ut här hos oss, nu längtar jag efter syrener!

4 Elisabeth:

Riktigt fina bilder! Månen har varit enormt stor och fin nu de senaste dagarna! =)Kul att du fångat det på bild! =)

Kommentera här: