Fototrissdags igen

Nytt tema nu, efter två veckor med samma tema. Välkommen hem Helena!  Nu är påsken snart här och vi ska trissa i gula färger. Härligt vårtema.. eller hur?
Tävling är det också, där vi kan vinna fina priser hos Coolstuff. Det är bara att länka dit.
 En sån här skulle jag vilja ha i mitt påskägg.
 
Mina gula bilder kommer här. Ganska enkelt idag.
 
 
Min gula tulpanbukett får agera fotomodell i detta tema. Fina nyutslagna blommor
 
men efter ett tag blir dom så här ledsna. Jag kan inte få dom att hålla sig fräscha o fina så länge... några dagar på sin höjd. Kanske jag gör nåt fel, men skit samma, dom är fina även som torkade.
 
Till slut är det bara det här som återstår ( innanmätet på blomman)  Men gult är det fortfarande!
 
 För att se fler bilder på gult så ska du klicka HÄR.

Kommentarer:

1 Tantkalle:

Tulpaner är vackra i alla stadier, från knopp till vissen och utblommad.Snyggt!!

2 Borgmästaren:

Gillar den sista bilden bäst! Färgerna framträder så fint här, även detaljerna.

3 kiki freese:

Ett fint berättande i din triss.
/Kiki

4 Anneli - A'la Foto:

Vackra gula tulpaner!! De två första bilderna gillar jag bäst! :)

Ha en fortsatt fin söndag!

5 Anna :

Fint förfall..bra jobbat med kameran.

6 Haydee:

Rolig idé för triss!! Fina bilder dessutom!! :)

7 Matfarbron:

Vad fint! Tulpanens livssaga!

8 mammakero:

Gillar verkligen din triss! Tulpaner är vackra både som krispigt fräscha som vissnade! Bra trissat!

9 Freja:

Gult, förfall och tidens gång i en och samma triss, snyggt jobbat!

10 AXart:

Vacker i alla stadier, blomman!
AX

11 Anonym:

Prasslet i tulpanerna känns nästan igenom bilderna.
Fint fotat.

12 LottaO:

Anonym är inte riktigt rätt bara lite snabb

13 ormbunke:

Du som jag gillar blommor även om de är vissna. Snyggt.

14 Gocka:

Vilken bra triss som visar tulpanens nergång! Fina bilder. :-)

15 Scaniatjejen:

Underbart med tulpaner! Visst är det härligt att de är väl så tacksamma att fota när de vissnar.=)

16 Mia Ahlstrand:

Tulpaner är så tacksamma för de är vackra så himla länge, tom när de har vissnat! Bra triss!

17 Lajsas Fotografi:

Fint trissat!

Kommentera här: