Fototriss - I luften

är temat denna vecka, med början idag.
 
Så här vill man se en sommarhimmel. Eller hur?
Den som hänger här är verkligen uppe i luften. Vågat tycker jag som är en fegis.Men alldeles säkert en underbar utsikt.
 
Vimplar i luften.
 
Ett läckert moln däruppe i luften. Jag gillar bilder på moln.
 
Hoppas ni haft en skön midsommar med bättre tur med vädret än vi haft. Denna evinnerliga kallblåst blandat med regnstänk..så har det varit hos mej. Ynka 3 plusgrader på nätterna är inte så somrigt. Nu hoppas jag på sol o värme och en blå himmel som på mina luftbilder! Just nu 10+ och hagel med regn därpå.
 
Men om du kollar här så får du se många fler härliga luftbilder.

Kommentarer:

1 Monkan:

Jag tycker bilden på flaggspelet är kanon.

2 Life of Johanna:

Vilken fin sommrig triss du bjuder på :)

3 Bitte (Planeta):

Tjusigt trissat. Det skulle verkligen vara skönt med en sommarblå himmel. Hos mig har det också varierat från skurar till solglimtar. Från nära noll grader härom natten till 18 grader i vattnet.Tycker att sommaren kan ta och bestämma sig.

4 Axart:

Härligt färgstarka bilder! och vicken himmel!
AX

5 Freja:

Vilka härliga bilder du visar i din triss. Jag skulle gärna flyga luftballong - i teorin. Inte säkert jag är lika kaxig när jag väl är där uppe...

6 llh:

Synnerligen njutbara luftburna bilder hos dig. Precis så somrigt som man bara kan önska sig nu när verkligheten inte överträffar sommardrömmen.

7 Anitas Malta:

Vilka jättefina bilder på din himmel i olika skepnader. Gillar att de alla har samma blå nyans !
10+ och hagel med regn låter inte kul. Kunde jag skulle jag skicka över lite värmande solstrålar från Malta. Här på ön har vi så det räcker och blir över ;-)

8 Berit E:

Så vackra bilder - molnet är magiskt!

9 Berit E:

Så fina bilder!!
Och molnet - det är magiskt!

Kommentera här: