Midsommar..nästan.

Jag har inte hunnit med bloggen dom senaste dagarna. Förra helgen hade vi besök av senaste tillskottet i vår familj. Den lille som inte har nåt bestämt namn än. Men söt är han o snäll o go!
Mitt barnbarnsbarn kom också hit och träffade sin lilla släkting. Leo är ju redan tre månader och det märktes stor skillnad mellan de två. Han ler o pratar på o rör sej mera. Minstingen är i samma storlek nu som Leo var när han föddes. Det var roligt att se dom ihop.
 
Här ser man minstingen längst fram o han ser större ut, fast bilden ljuger lite.Han är ju närmast kameran. Och så Leo som smakar på sina tår som han just upptäckt. Gullungar!
 
 Vi har varit i stugan sen i måndags o kom hem i gårkväll. I dag har jag midsommarstädat i huset. Nu gör jag helg. Inget skönt sommarväder alls är det.
 
Lite Cypernbilder värmer i kylan.
 
Här bodde vi. Riktigt tjusigt hotell. Stort som bara den.
Här har jag faktiskt badat o bubblat t.o.m. Varmt i poolen var det så då kunde ju jag också bada. Badkruka som jag är! Vi hade sex pooler att välja emellan, men vi badade mest här.
 
Mysigt var det. Och varmt o skönt hade vi.
Ja vi får väl tänka på att vi har haft skönt en vecka innan det dåliga vädret kom.
Men det blir ju sommar igen snart..hoppas jag.
Och med dom här bilderna önskar jag er alla en riktigt fin midsommar! Kram!
 
Foto: Gunvor juni -14

Kommentarer:

1 paula i pörtet:

Hej, så skoj att träffa bägge småttingarna samtidigt, ändå representerar dom liksom olika generationer. Så är det ju även i min familj.
Kyligt är det, frös om händerna imorse, men ha ändå en skön midsommarhelg!

Kommentera här: