Onsdag igen

Vackert väder ser det ut att bli idag igen. Härligt!
Igår tittade jag in hos det nya lilla barnbarnsbarnet. Lite svårt att tänka sej att mitt barnbarn blivit pappa. Men dom verkade ta det med ro, så lugna o fina i sitt alldeles första föräldraskap. Och bebisen är så söt! Man fattar liksom inte hur små dom verkligen är förrän man ser dom på riktigt. Ska verkligen bli kul att få följa honom på nära håll.

Idag blir det nog en härlig promenad igen. Jag gick en runda i förrgår. Men idag ska jag gå lite längre. Får se vart det bär.
 
Den här blåa fina himlen vill vi se oftare!
 
 
Såå trevligt att få se solen igen
 
Vårkänslorna kommer fram när man tittar in i skogen o ser hängena i solskenet
 
Ingen bra vinter för skoteråkarna när det ser ut som så i lederna i början av mars. Grönt i stället för vitt!
 
Jag gillar ju att fota vatten..och det här var det enda vatten jag hittade på den promenaden. En liten bäck med smutsigt vatten. Men det gick bra att fota det också.
 
Sista bilden blir från min rabatt. Tupanerna som tittar upp bland alla tallbarr. Burr!! Hatar tallbarr!
Tack o hej från mej idag.
Foto: Gunvor/ mars -14
 
 

Kommentarer:

1 Sofie:

Vilka fina bilder! :)

Kommentera här: