Fototriss - Träd

Ut o fota träd..blev det inte i blåsten. Inte kul alls! Men leta i arkivet gick bra.
 
Här är det träd i dimma
 
En kattunge i ett träd hittade vi en gång på Rhodos. Vi var ute o gick på vischan o rätt va det var så hörde vi jamanden och till slut så såg vi vart det lät. högt uppe i ett träd satt den lille stackaren o jamade o ropade på hjälp. Vi lockade o jobbade så till sist så kom den ner. Ett tag så trodde jag att jag skulle försöka klättra upp o hämta ner den. Men det löste sej till slut.Jag hade en vattenflaska och hittade ett lock som jag hällde upp vatten på o den lilla blev så frestad så den kom ner o drack. Undrar hur länge den suttit däruppe. Sen bara försvann den.
Det kändes gott i hjärtat att vi fick ner den lille.
 
Sista trädet blir en björk som är mitt favoritträd på sommaren.
 
En blandad triss blev det.
Här ser man många fina bilder på träd.

Kommentarer:

1 Anna-Lena:

Vackra bilder allihopa. den första bilden alldeles speciellt.

2 cissi:

Fint trissat! Och även fast jag längtar till sommaren får din första bild bli min favorit....den är jättefin!

3 Kari:

Det siste bildet fikk meg til å lengte: En svensk sommer på sitt beste! Kram. Kari

4 Per-Anders:

Fina och varierade trissbilder! Skön känsla i den översta bilder.

5 Axart:

Vackra bilder alla tre! den sista vill jag verkligen krypa in i.
AX

6 Lena :

vilken härlig sommarbild den sista bilden

7 Spanaren:

Fint trissat!
Favvo blev första bilden /kram

Kommentera här: