Fototriss - Nostalgi

Mina Nostalgiska bilder kommer här
 
Min första bild är på min fina mamma och tre av hennes barnbarn som fanns då, sen blev det fler. Min kära mamma finns inte längre tyvärr. Gossen till höger är min son.Bilden är från 1980
 
 
Den här bilden är tagen exakt denna dags datum 21 mars, fast året var 2009 i Grenada. Här på denna strand låg man och hade det så underbart. Nostalgi.
 
Den här bilden är tagen 2014 i Ljusdalsparken. Här har dom renoverat o gjort så fint på senare år.
Här har man tillbringat många midsommarfester både själv som ung och sen med barnen. Det var alltid så att man bara måste till parken på midsommardagen. Då var det fest. Dom flesta  stora artisterna var där. Och den man minns allra mest och som slog publikrekordet var ju Carola. Då var det enormt mycket folk.
 
Flera nostalgibilder ser du här på Fototriss.

Kommentarer:

1 Anna-Lena:

Nostalgibilder av olika slag.
Gamla bilder av kära anhöriga kniper verkligen tag i hjärtat. Kan nostalgi bli mera nostalgisk?
Jag undrar över parken. Är den samma samlingspunkt under midsomrarna nu, som då?
Bra triss. Jag gillar att det finns text till bilderna. Det blir liksom mustigare då.

2 Nett:

Fina nostalgibilder att minnas tillbaka på :)

Kommentera här: